Twisten over smaak is nou net wat dit forum leuk maakt.
Maar op één of andere manier is een Explorer zo onder de radar dat ik die niet als “duur” op het netvlies heb. Ik denk ook dat een goed afgeleefde explorer ook alleen maar mooier wordt, zeg maar.
Die dingen zijn saai, maar ze kunnen wel altijd. Net als een OP.
Ik wilde net gaan zeggen “Oh bitch, puh-lease, hou op met die skere geïntegreerde sportreut”, omdat ik daar zo beu van ben dat ik m’n oogleden het liefst aan elkaar zou naaien met grove wol en een haaknaald wanneer ik weer een zut van zulke horloges zie.
Bovendien is er voor de eigenaar van een Santos de Cartier in dat hele genre geen eer meer te behalen. Je hebt al een fris zomerhorloge met stalen band (zij het niet geïntegreerd) en 100m waterdichtheid.
Die Mido TV daarentegen… die voegt wat toe aan je verzameling, is apart en gewoon leuk. Ik vind 'm heel erg geslaagd. Hij doet me een klein beetje aan Hermes denken, maar zonder er een hommage of kopie van te worden. Gewoon cool.
Nee. Je hebt al plenty reut met een KS en een klassieke verschijning, en een lichte plaat. Gewoon nee.
Mooie optie. Die voegt in mijn optiek ook wat toe. Omdat ik meer op Art Deco dan op de seventies geil heb ik Oris gestemd, maar het had zo Mido kunnen zijn.
De ironie.
Ik houd m’n hart vast voor wat je als uitbundig bestempelt.
Let hierbij op dat er problemen zijn met datumverzet. Ik mag blijkbaar geen links meer (?, vorige week nog wel dacht ik) opnemen in berichten, maar zoek maar via Google op ‘Mido TV’ en ‘date problems’.
Groene band gekozen omdat ik de bund teveel ‘leren pet met kettinkje’ vind en staal minder vind matchen bij een flieger.
Mooie nato of canvas band werkt ook top bij deze Hanhart.
Voor staal gekozen vanwege de superstrakke endlinks.
De groene band is daarentegen ook echt top. Mooie nato of canvas zal het idd ook goed doen @InspectorClouseau Heerlijke swappert deze schitterende Hanhart. Genieten
Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar een ex 1 lijkt mij genoeg staying power te hebben
Persoonlijk vind ik die oranje nomos erg saai. Op de plaat lijkt veel te gebeuren maar eigenlijk gebeurt daar heel weinig. De kleurstelling is zo aanwezig dat het gewoon 1 geheel is.
Dat is exact mijn punt. In beide gevallen doe je aan color blocking zonder enige franje. De Explorer doet dat monochroom in zilver en zwart, de nomos hier in oranje blauw, maar allebei even stram.