De zenith. Onderscheid zich net iets meer. Skeleton juist uitgevoerd.
Thx voor de info.
Je sais. Ik ben er alleen door schade en schande achtee gekomen dat kiezen voor de goedkoopste optie minder goed werkt dan kiezen voor de mooiste optie.
-
Ik vind dat model Zenith wel tof om eerlijk te zijn. Heb zelf de titanium skeleton gehad.
-
Agreed! Nou draag ik zo’n 4/5x p.j. een overhemd met een 100% einde van de avond opkrulscore dus de schade zou beperkt blijven.
Opgerolde mouwen, lekker casual: Prima.
Je kunt het lullig van me vinden, maar ik vind eerlijk gezegd een gunmetal SPB313 op een witte NATO zeker zo mooi.
Dat is één van de skeletons die ik destijds in handen heb gehad, ja.
Voor mij is de kastvorm en het skeleton gebeuren een combinatie van exact die twee dingen die ik afschuwlijk vind aan horloges, dus smaken kunnen nogal verschillen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik, als ik onbezorgd op vakantie wil waar ook zwemmen, strand, en een guur rondje kroeg bij zit, geen Zenith zou pakken, die zijn me een tandje te duur.
Zenith.
- Ziet er duur(der) uit, maar dat is ‘ie waarschijnlijk ook.
- Volledig in het wit, meer zomers en ziet er nog beter uit op een getinte huid na al het zonnen.
- Minder een tool watch uitstraling dus prima op zijn plek op de jacht of de beach club maar ook in het water (100m WR?).
Nee hoor, ik waardeer jouw eerlijke tegendraadse mening Chris. En het geeft weer dat er niks zo subjectief is als smaak.
Nu gaat mijn Rolex Explorer vaak mee. Denk dat het buitenlands boevengilde deze meer links laat liggen.
Zie je @Fate_Amenable_To_Change
Fuck. Ik kan mijn huidstype redelijk omschrijven als zijnde scandinavisch.
Ik denk dat die aanzienlijk beter is afgewerkt ja. Heeft meer een luxehorloge uitstraling.
Twisten over smaak is nou net wat dit forum leuk maakt.
Maar op één of andere manier is een Explorer zo onder de radar dat ik die niet als “duur” op het netvlies heb. Ik denk ook dat een goed afgeleefde explorer ook alleen maar mooier wordt, zeg maar.
Die dingen zijn saai, maar ze kunnen wel altijd. Net als een OP.
Ik heb zelf een een blauwe GS gehad, natuurlijk zijn die wijzers top. Maar het is met lume gewoon beter.
Tenzij het echte dressy horloges zijn, maar dat speelt hier niet.
Gezien de waarde bonnen actie toch maar even een pol want voor een ca €150 kan ik me niet echt een buil vallen.
Eigenlijk niet de optie nog meer te kopen dit jaar maar enfin.
Wellicht voor aankomende zomer what to do en eigenlijk heeft een knallend kleurtje de voorkeur.
Eerste optie
Tsuyosa geel of ijs blauw
Hou t geld en spaar even door
Ijsblauwe Tissot prx
Doe alle drie maar niet verhoog t budget en ga eens bij Christopher Ward kijken
Twelve ijsblauw of een heerlijk besje
Of deze aparte Mido ‘TV’ lijkt me erg vet
Laatste optie.
Whisky. Ik vind t heulemaal niks die opties. Hou alles maar lekker op zak en kijk in 2025 eens verder tot een circa 2k
Nomos Orion pink
Of
Oris Rectangular red
-
- Citizen geel
-
- Citizen blauw
-
- Tissot
-
- Twelve ijsblauw
-
- Berry
-
- Mido
-
- Nomos
-
- Oris
Ga nou maar voor wat moois (Nomos). De kleur daar kunnen we het nog eens over hebben.
Nou ik vind een 36mm strak of scherp exemplaar ook wel lekker. Niet @MrMojo
Niks saais aan. Zo een ex.
Deze trouwens ook niet. Maar dat is OT:
En zo is het. De frivoliteit komt hier van de 3, 6 en 9 en dat guitige driehoekje bovenin. Daarbij is de bezel mooier dan van een OP.
Geinige PP trouwens Brickie
Ik wilde net gaan zeggen “Oh bitch, puh-lease, hou op met die skere geïntegreerde sportreut”, omdat ik daar zo beu van ben dat ik m’n oogleden het liefst aan elkaar zou naaien met grove wol en een haaknaald wanneer ik weer een zut van zulke horloges zie.
Bovendien is er voor de eigenaar van een Santos de Cartier in dat hele genre geen eer meer te behalen. Je hebt al een fris zomerhorloge met stalen band (zij het niet geïntegreerd) en 100m waterdichtheid.
Die Mido TV daarentegen… die voegt wat toe aan je verzameling, is apart en gewoon leuk. Ik vind 'm heel erg geslaagd. Hij doet me een klein beetje aan Hermes denken, maar zonder er een hommage of kopie van te worden. Gewoon cool.
Nee. Je hebt al plenty reut met een KS en een klassieke verschijning, en een lichte plaat. Gewoon nee.
Mooie optie. Die voegt in mijn optiek ook wat toe. Omdat ik meer op Art Deco dan op de seventies geil heb ik Oris gestemd, maar het had zo Mido kunnen zijn.
De ironie.
Ik houd m’n hart vast voor wat je als uitbundig bestempelt.
Als jij een explorer saai vind hou ik vooral mijn hart vast wat jij als uitbundig bestempelt.
Waarschijnlijk heb je een kleurenpalet aan producten om je heen om het maar niet saai te vinden.
Saai is niet per se slecht. Saai kan staying power hebben. Bij jou blijkbaar niet, maar toch.
Hoe dan ook wordt het bij mij niet uitbundiger dan dit:
Dat valt dus reuze mee, allemaal.
Let hierbij op dat er problemen zijn met datumverzet. Ik mag blijkbaar geen links meer (?, vorige week nog wel dacht ik) opnemen in berichten, maar zoek maar via Google op ‘Mido TV’ en ‘date problems’.
Groene band gekozen omdat ik de bund teveel ‘leren pet met kettinkje’ vind en staal minder vind matchen bij een flieger.
Mooie nato of canvas band werkt ook top bij deze Hanhart.
Voor staal gekozen vanwege de superstrakke endlinks.
De groene band is daarentegen ook echt top. Mooie nato of canvas zal het idd ook goed doen @InspectorClouseau Heerlijke swappert deze schitterende Hanhart. Genieten