De makkelijke optie stond er natuurlijk expres niet bij
Badalassi Wax Green van Sebastiens
Niet goedkoop, maar wel ‘t einde
Zo’n dogleg piepan heb ik al gehad. Fantastisch, dus zou hem zeker gewoon toevoegen! Ik heb mn vintage honger weer even gestild met de Movado, dus die Doxa kan eerst naar jou
De UG is de meest “frisse”, de doxa de meest speciale.
Diegene die de Doxa er uit stemmen willen hem eigenlijk kopen.
Haha! Nou, een Doxa Sub 300 (in het oranje dan) zou ik me nog kunnen voorstellen, maar die two tone Seamaster?
is helemaal terug! Ja, heel erg '80s/'90s. Maar dus ook '20s.
Er komen zo veel dingen terug die beter weg hadden kunnen blijven
Eens. Maar als iemand ooit nog eens een dergelijke Seamaster over heeft en toch niet zo vindt, mag ie 'm direct aan mij opsturen!
Dank allen voor de reacties/stemmen
Conclusie Siebel maar laten schieten. Mido hopelijk dit jaar eens gaan passen. Maar even kijken en vast en zeker te vinden of ergens in Stuttgart Mido verkocht word.
In ieder geval in de shoppingmall bij Oberhaussen had er nig een foto van gemaakt.
Superleuk horloge
Een GS blijft een einddoel maar voorlopig wil ik dat geld niet uitgeven aan een horloge. De opmerking van @bauhaus is me ook bijgebleven, dat een sporthorloge met lume wel zo fijn is. De Longines is mooi, maar het ook net niet voor me.
Ik zoek verder naar een blauw GADA horloge. Dus op staal, met lume, en ik prefereer een datum. Oh ja, datumvenster niet wit want ik vind dat storend. En qua prijs mag het wel wat minder dan de vorige opties. Ik heb 2 nieuwe kandidaten voor een gevecht.
Welke heeft jullie voorkeur?
Hier kan je geen foute keuze maken.
Zou je niet eerder gaan voor de blauwe c63 sealander? Kan je nog een hoop kanten op met verschillende banden. Houdt het spannend voor de lange termijn.
Ik heb de eerste uitgave van de C63 Sealander in het wit gehad. Heel gaaf horloge maar ik vond de kwaliteit op dezelfde hoogte als een San Martin van €200, en dat voelde niet goed meer.
De Twelve en de Formex Essence gaan het ook niet worden. Ik heb zojuist de knoop doorgehakt voor een microbrand die ik al een tijdje volg
Dit horloge voldoet compleet aan mijn wensen voor een blauw sportief horloge en ik hou behoorlijk wat geld over.
Lekker plat ook met ff 10mm. Top.
Haha, dat is ook snel gegaan
Mooie keuze hoor, gefeliciteerd!
Laat me raden… Huil0n?
Een Santos Galbee, Tag 2000, of een Ebel 1911? Prima. Die Omega? Nein.
Wacht dan gewoon tot je daar wel bent.
Het blijven snacks.
Hey, ieder z’n ding. Ben binnenkort jarig. Dus voor wie nog op zoek is naar een cadeautip…