Ik wilde net gaan zeggen dat je in godsnaam geen snacks moet gaan kopen omdat die er toch weer uit gerouleerd gaan worden, maar hij is wel leuk, die vondst. Ik laat me niet meer door impulsen afleiden, denk ik dan altijd maar weer, maar dan zie ik weer een leuke sna… juist.
Mooi merk met prima prijzen ook!
Thanks heren. Ik ben erg benieuwd!
Hoe het bij mij werkt… als ik een bepaald doel voor ogen heb dan kan ik het maar moeilijk loslaten. Zoals je weet heb ik een Chronomaster gekocht en dat is voor mij toch wel het ultieme horloge op het moment. De stap naar een GS spring drive is enorm en is dat het me waard? Plus, het ultieme exemplaar voor mij ben ik nog niet tegengekomen. Ik geniet bijna net zo veel van een goed gemaakt horloge van €500. Ik kan het maar 1x uitgeven en deze Henry Archer stilt de honger vast wel weer voor een paar weken
denk dat ook aardig de Exporer itch kan stillen met een geheel eigen twist
hoewel ze niet exact de kleurstelling hebben van een Milgauss, zie ik wel genoeg eiginzinnigheid om die vibe op te roepen.
Ik wist niet dat je specifiek een Spring Drive wilde hebben, ik dacht dat je naar GS in z’n algemeenheid zat te loeren. Maar SD heeft inderdaad zo z’n nukken, je kunt wat vinden van de maat van veel van die dingen, en je kunt wat van de power reserve vinden. SD in kleinere kasten met een mooi plat profiel en geen gangreserve zijn dun gezaaid en niet goedkoop bovendien.
Die merknaam had ik niet achter de Vesterhav gezocht. Ik zie het NA topic met live foto’s graag tegemoet.
En nu alweer naar andere meisjes kijken? Da’s ook niet trouw.
Die power reserve stoort me niet. En of ik een GS met de 40 a 41mm fijn vind, tijd zal het leren door eens te gaan passen. Maar ik heb dat plan op een laag pitje gezet. Komt over een (paar) jaar wel.
Dat komt goed.
Zo gaan die dingen he. Ach ja, zo lang ik er lol aan beleef, wat maakt het uit
Oké even een copy/paste uit het groen. Om hier even op tafel te gooien en een onbevooroordeelde mening
Niet dat ik het direct ga doen maar als HF moest kiezen… welke moet dan het veld ruimen voor een 124270?
SLA037, mijn grail en nog steeds erg geliefd. Tevens uit het geboortejaar van mij zoon.
De Speedmaster 3861 hesalite, mijn meest gedragen horloge. Gekocht op de dag van ons 15 jarig jubileum met de vrouw.
GS SBGN029 GMT
Erg fijn horloge qua maat en dragen, geen speciale band mee maar ook niet direct genoeg om het horloge potje te vullen en dus nog ff geduld.
Doorsparen; ben wel redelijk happy met de mini collectie zo, op het punt na dat het jeukt voor een 124270. Dus lekker laten zo en ff doorsparen en niet zo ongeduldig zijn als het jeukt…
- SLA037
- Speedmaster 3861 hesalite
- GS SBGN029 GMT
- Doorsparen…
Heel simpel. Doorsparen en/of de GS eruit.
Keuze voor mij zou zijn. De GS eruit.
De Speedmaster heeft een speciale betekenis en de SLA ook dus die zou ik houden. En passen ook mooi naast de ex.
Succes!
Zou mijn advies zijn. Je hebt nu leuks van alles wat.
Maar voor mijzelf zou het niet werken. Teveel horloges en te weinig focus. Dan toch de GS eruit. Of de SLA. Jouw sentiment voel ik niet, dat maakt het makkelijker.
Ik heb helemaal niks met de Explorer. Dus ik zeg:
Lekker houden wat je hebt. Die zijn stuk voor stuk leuker.
Up
- 3x full package
JLC Chronograph Calendar moonphase 40mm
Zenith El Primero Chronograph calendar moonphase 38mm
Breitling Datora chrono calendar moonphase 42mm
Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan met de Poll? Maar voor mij de JLC.
Zonder beweging de JLC, maar die El Primero movement zou het toch doen voor mij als ze in beweging zijn.
En inderdaad nog een kleine issue meer de poll.
Van deze 3 zou ik toch de zenith kiezen.
Jlc is absoluut een van mijn favoriete merken, maar deze STALEN master calendar chrono met witte/zilveren plaat is zo saai … irl.
Sowieso de Zenith, maar dan wel in het groen
De poll ging idd even niet lekker. Morgen in de herkansing👍
Maar voor veertienduizend piek hebben ze wel een vrolijk gezichtje op de maan getekend.