Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Werkelijk? Hmhm, dat verbaast mij. Op foto ziet die er alvast super uit, maar nog nooit in/aan de handen gehad. Zo zie je maar :smile:

Ik vind ze alledrie top. De JLC iets meer “gekleed”, de Zenith meer sporty. De Breitling, ok, maar dan in dat lekkere pistachegroen ipv dat roze. Als er moét gekozen worden dan toch maar de Zenith, met een snorhaarbreedte voorsprong. Ik zou ze alle drie met plezier dragen. Denk ik. Met een twijfeltje geïntroduceerd door @Brick. :grin:

1 like

Maantjes met gezichtjes zijn gezellig. Die aandoenlijke oubolligheid (pardon, “ambachtelijke traditie”), begeleid door een zweempje psychedelische trip… Wat mij betreft best een welkome ontsaaiing.

Overigens zou ik, als ik @Pablo1971 was, nog steeds voor de Zenith kiezen. lk had “3x full package” gestemd omdat ik dacht dat hij ze dan alle drie ging kopen, maar het lijkt er helaas op dat het er toch maar ééntje wordt.

10 likes

Stel je hebt deze collectie… :slight_smile:
Aquis, SPB147J1, Legend Diver, een Gshock en een Vostok,
Wat zou je doen met +/-3k
Aquis vind ik te gek, en gaat er niet uit…

2 likes

Wel een tudor, maar ipv de p39 een bb54

3 likes

Seiko eruit, Tudor explorer erin. Dan ben je van alle markten thuis.

1 like

Gepast, alleen vind de pelagos toch mooier…

1 like

Ik heb weer kriebels en wil een Cartier aanschaffen. Maar welke van de twee? En waarom? Daar ben ik nog niet over uit.

Helpen jullie me een handje?

• Tank
  • Santos
0 stemmers

3 likes

Santos: want wat veelzijdiger.

En wel mannelijk.

4 likes

En dit is ook erg lekker voor de zomer.

Helaas maken/verkopen ze die bandjes niet meer.

2 likes

Deze, denk ik. Tenzij je veel gelegenheden hebt om wat netters te dragen, zoals de tank :person_shrugging:

1 like

Dit soort dingen zijn heel vet op zo’n filmpje.

Die koop je, draag je 1x en daarna nooit meer.

Ik heb zelf ook een witte zealande voor mijn seamaster. Op de foto heel vet, irl not so much.

5 likes

Santos, maar dan deze

8 likes

Wie in de familie is de leukste?

• Omega Seamaster
  • Omega Speedmaster
0 stemmers

3 likes

Nieuwe speedy!

Wat vind HF?

Het gaat nu niet over een horloge maar over de combi geelgoud met zwarte of bruine croco.

• Bruine band
  • Zwarte band.
0 stemmers

.

3 likes

In principe zonder veel twijfel de seamaster lijn maar de laatste jaren maken ze er wel een beetje een potje van.

Gelukkig maak je 60 jaar prachthorloges niet zomaar ongedaan

1 like

Geel goud met bruin. Zwart is te hard.

Zwart kan met heel roodachtig rosé goud, maar niet met geel.

Voorbeeld:

10 likes

Voorbeeld dat zwart wel werkt.
Sowiso al bij de Heuer hierboven, maar ook bij een geelgoude Patek of rolex.

.

.

.

Nee @BH_ het is duidelijk dat jij voor kamp bruin bent. Maar deze Brit niet :sunglasses:

8 likes

Op die 3940j kan een zwarte band, maar een bruine is evident beter

2 likes

Lichte plaat, gouden kast; ik prefereer bruin.

3 likes