Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Ik zal morgen een donkerbruine band bij de Heuer leggen.
Ben benieuwd.

2 likes

In geval van twijfel: een glanzende donkerbruine

14 likes

Mooi horloge, mooi plaatje :ok_hand:

Je laat voorbeelden zien waarin bruin duidelijk de voorkeur verdient boven zwart. Bruin oogt vriendelijker en zachter

2 likes

Zwart kan, vind ik. Maar bruin net even mooier. Échter, ik zou bij een Carrera voor een rally band gaan. Dit is een horloge dat z’n roots heeft in de racerij. Dus verdient een sportievere band, wat mij betreft. Sowieso heel fraai horloge!

3 likes

Zwart bij croco, bruin bij een andere soort als Suede. Bruine croco met goud trekt mij persoonlijk totaal niet

1 like

Ik blijf toch bij de band die er nu op zit.
Vind ik gewoon de mooiste combinatie.

8 likes

Ik vind het alle3 niks :sunglasses: oubollig.

Maar die donkerbruine (maar dan met donkere stitching) gaat nog.

Koop zo een mooie racing strap!

3 likes

Carrera zou ik inderdaad ook een mooie racing strap bij zoeken. :+1:

1 like

Ik denk dat de Riviere van Molequin ook wel gaat staan. Leuk met die blauwe accenten van de plaat.

Illustration_sans_titre_1_1024x1024_7bc30033-55c3-4faf-a644-ebefd628785a_480x480

2 likes

Ik dub sub :crazy_face: hier al een tijdje over.

Hou ik mijn geliefde en eerste Rolex 116610LN of verkoop ik deze en stap ik over op de Sea-Dweller 43?

De sub heeft behoorlijk wat emotionele waarde, maar de SD43 vind ik stiekem toch vetter.

• Submariner 116610LN
  • Sea-Dweller 43
0 stemmers
1 like

Nou, als volledig niet-Rolexkenner zeg ik, ik zie het verschil amper dus blijf bij dat wat voor jou veel emotionele waarde heeft

5 likes

Hier hebben we de Tank Must Large in huis voor m’n vrouw en de Santos de Cartier Medium voor mij.

Ik probeer de Tank regelmatig even, maar hij is te klein, en op één of andere manier vind ik het een dameshorloge. Mohammed Ali kan me wat, en Cary Grant ook. Ik zeg dat de Santos voor heren is.

Santos vs Santos de Cartier… Ik zie voor en nadelen voor allebei. Doe eens gek: De ene hoeft de andere niet uit te sluiten. :slight_smile:

Je bedoelde stijlvol?

Klaar.

Ook letterlijk. Het is een beste klomp staal, ik zou 'm niet aanraken al is het nog zo. Maar ja, mijn grail-duikertje is dan ook een SJE093. :slight_smile: Klein, fijn, dat soort dingen.

3 likes

Ik ook hoor. Ben er al uit. Thnx!

Cool man, we zien het NA topic graag tegemoet. Vive la France! :fr:

1 like

Sd 43.

Matte plaat, slankere kastpoten. Net dat beetje meer.

Nog beter een sd4k.

5 likes

Haha. Nee. Ik bedoel oubollig. Maar soms is dat toch nog stijlvol.

:sunglasses:

Alleen nu niet.

Probeer eens een hele lichtbruine, gelijk veel minder oudbollig qua look. Hier de desert sand van Molequin op een goudkleurige Omega:

5 likes

Ja dat vind ik ook leuk.

1 like

Net zoals bruine leren straps op een klassieke alfa romeo of ferrari, zo past een mooie bruine band ook op deze classic.

Ander stijl is zeker te proberen in een meer racy stijl, maar bruin brengt de warmte naar voren.

1 like