Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Zwart zie ik liever op witgoud, op geelgoud en rosé goud zie ik dat toch minder goed uit de verf komen dan bruin;

10 likes

Zwart op staal of wg is hard. (Wel mooi hoor)

Zwart op geel of rood goud kan nooit zo hard zijn als op staal. En toch beweren vele dat :grin:

Sub LN is dé all-time classic one watch collection.

Plus:

Ik zou het wel weten.

1 like

Santos! Klassiek en sportief tegelijk.

2 likes

Allebei mooie horloges en inderdaad ook allebei totaal anders. Ligt er aan wat je verder in je collectie hebt welke ik hieruit zou kiezen.

Heb je ze gepast? Ik had niks met Speedmasters, tot ik er eentje om deed : fantastisch.
Die dikke Seamaster vond ik altijd geweldig, totdat ik er eentje probeerde : :expressionless: afknapper.

Ik had er weinig mee, maar om de pols dacht ik echt :open_mouth: tering die zit mooi.
Weet niet meer welke, want je hebt uiteraard x modellen.

1 like

Speedmaster is saai en te obvious. :yawning_face: Dus, ik zou voor een Seamaster kiezen. Maar die dingen zijn wel weer erg groot en behoorlijk aan de prijs, ook. Nou ja, misschien op zoek naar een enigszins normaal geprijsde nette gebruikte Seamaster in 42mm of 39,5; hoewel die laatste dan in verhouding wel weer vrij dik zijn. Nee, voor mij dan liever een TAG Heuer Aquaracer 200 (40mm) of de nieuwe Carrera glassbox (39mm). :person_shrugging:

Hands-On - 2022 TAG Heuer Aquaracer Professional 200 in 40mm

Review: TAG Heuer Carrera Chronograph Glassbox 39 mm | Time and Watches |  The watch blog

10 likes

Schitterend ontwerp, maar lijkt me wel erg groot dragen met die dunne bezel. Misschien eens passen :thinking:

1 like

Ftfy

Tegenwoordig geen plexi meer. De witte rand is mooi opgelost en een opgelegd logo is ook wel mooi :sunglasses:

2 likes

De saffier wordt beter, maar ik heb ook nog steeds een lichte voorkeur voor hesalite. Blijft iets meer retro en warmer qua uitstraling.
Daarnaast: die glimmende middeschakeltjes in de band bij de saffieren versie hoeven ook niet zo voor mij.

Toevallig gisteren voor het eerst een doekje overheen gehaald. Ik twijfelde, want ik vond die krasjes ergens wel wat hebben. Toch gedaan, glaasje weer als nieuw in 1 minuut.

17 likes

Maar dan wel de oude aquaracer, veel mooier dan de nieuwe :innocent:

7 likes

Zeker ook mooi. Ik heb er nog een van de generatie daarvoor (2016); dus wel met dezelfde herkenbare bezel, die nog terugverwijst naar de 2000 serie, uit de '80s.

1 like

Zeker doen, draagt compact ook door de korte lugs.

1 like

Ik had ooit deze. Technisch onovertroffen, solide, een klok voor eeuwig. Alleen nogal ‘niet veelzijdig’. De speedmaster is allround.

12 likes

Hij is echt wel cool, maar te duur om mee te duiken (toch boven mijn pijngrens).

Op de zeilboot lijkt ook een risico.

Retecool op het strand.

Dus ik begrijp je.

Gewoon mee duiken. Daar is ie voor gemaakt

Farer battle

• Saai zwart
  • Knallend rood
0 stemmers
1 like

Saai zwart. Rood is alleen leuk op Valentijnsdag en met kerst. :nerd_face:

2 likes

@whisky heeft al een heleboel horloges, dus op zich kan een rode knaller (die heus ook nog wel een paar keer leuk is in de zomer) daar best 360 dagen per jaar naast liggen wachten :smile:

1 like