Zo’n calender is wel echt heel nice. Alleen als liefhebbber/verzamelaar met meerdere horloges is het toch onmogelijk om een kalender horloge in je collectie te hebben zonder je elke keer te ergeren dat je het horloge weer moet goed zetten?
Ik zat door het “Show je mooiste duiker” topic te scrollen toen het me duidelijk werd: Ik ben helemaal klaar met duikhorloges. Die zijn saai. Daarom altijd iets anders stemmen als het mogelijk is.
Doet het goed op elke band op god’s groene aarde, en hij is platter dan de PO. Sommige dingen zijn niet voor niets een cliché.
Aquaracer’s in alle ere, ook hier wint de glassbox.
Knallend rood ga je toch niet dragen, maar los daarvan… die binnenste bezel, en die knoppen… Doe mij de dressier variant maar.
Er gaat maar weinig boven een tri-colore. Dat geldt ook voor de Speedmaster.
Kortom, @Sand: Overtuig @Brick dat ie z’n tricolore weg doet en laat Omega varen. Of je houdt geld over omdat je een Glassbox koopt.
Doe niet zo gek! Ik draag al 3 decennia duikhorloges en dat blijf ik doen tot ik de kist in ga. En als ze dan 100 jaar later mijn graf gaan ruimen, hoor je: “klonk!” En dat is dan mijn duikhorloge. Overleeft alles!
Nee, o.k… Maar een Speedy is gewoon te erg. Wordt alleen overtroffen door een Sub (echt, nep of “hommage”). Man, man, man, hét horloge voor wie écht geen fantasie heeft en altijd voor veilig gaat. Zeg maar voor de…
Ja, daar ga ik dan wel weer in mee. Die is écht lekker!
Hij is zwart. Dat is voor mij de anti-these van een propere Santos. Maar ook een in mijn ogen foute Santos is altijd nog te verkiezen boven de PO en zo. Dus dat valt reuze mee.