Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Begin wel gecharmeerd te geraken van deze EP calendar.

Zouden jullie deze kopen ipv de manufacture?

• Manufacture houden
  • Manufacture inwisselen voor deze EP calendar
  • Shadow en manufacture inwisselen voor de EP calendar (dus nog maar 1 zenith)
0 stemmers

Voor diegene die de namen niet kennen:

Shadow:

Manufacture:

10 likes

Is toch echt wel de mooiste :ok_hand: anders de Safari ipv de Shadow.

1 like

Zo’n calender is wel echt heel nice. Alleen als liefhebbber/verzamelaar met meerdere horloges is het toch onmogelijk om een kalender horloge in je collectie te hebben zonder je elke keer te ergeren dat je het horloge weer moet goed zetten? :sweat_smile:

8 likes

Dat. En vooral bij @brick die al een Perpetual heeft.

1 like

Soms is less more, maar in dit geval vind ik jouw 2 Zeniths > 1 Calendar. Hoe ongelooflijk mooi die nieuwe ook is.

1 like

Daar heb je een watch winder voor

Je kon ook kiezen voor 1 Zenith eruit hè.

2 likes

Ja verdraaid.

Maar dan nog zou ik niks veranderen eigenlijk. Zowel Shadow als MF zijn te cool om weg te doen.

1 like

Geen idee van al die namen/types. Maar ik zeg: die grijs/zwarte, die is mooi!

1 like

Dat was ook geen optie :joy:

Anderszijds houdt @Brick zelf zich ook nooit aan een poll.

2 likes

Daar slijt het uurwerk alleen maar van. Wat een onzin is dat.

4 likes

Ja duh… als ik dat zou doen :joy:

1 like

Tijd om te shoppen bij jlc :sunglasses:

8 likes

Ik zat door het “Show je mooiste duiker” topic te scrollen toen het me duidelijk werd: Ik ben helemaal klaar met duikhorloges. Die zijn saai. Daarom altijd iets anders stemmen als het mogelijk is. :slight_smile:

Doet het goed op elke band op god’s groene aarde, en hij is platter dan de PO. :slight_smile: Sommige dingen zijn niet voor niets een cliché.

Aquaracer’s in alle ere, ook hier wint de glassbox.

Knallend rood ga je toch niet dragen, maar los daarvan… die binnenste bezel, en die knoppen… Doe mij de dressier variant maar.

Er gaat maar weinig boven een tri-colore. Dat geldt ook voor de Speedmaster. :slight_smile:

Kortom, @Sand: Overtuig @Brick dat ie z’n tricolore weg doet en laat Omega varen. :slight_smile: Of je houdt geld over omdat je een Glassbox koopt.

3 likes

Haha nee die laat ik aan mij voorbij gaan.

Doe niet zo gek! Ik draag al 3 decennia duikhorloges en dat blijf ik doen tot ik de kist in ga. En als ze dan 100 jaar later mijn graf gaan ruimen, hoor je: “klonk!” En dat is dan mijn duikhorloge. Overleeft alles! :grin:

Nee, o.k… Maar een Speedy is gewoon te erg. Wordt alleen overtroffen door een Sub (echt, nep of “hommage”). Man, man, man, hét horloge voor wie écht geen fantasie heeft en altijd voor veilig gaat. Zeg maar voor de…
Sheep Black Sheep GIF - Sheep Black Sheep New Zealand - Discover & Share  GIFs

Ja, daar ga ik dan wel weer in mee. Die is écht lekker! :heart_eyes:

1 like

En, jou kennende, geld over veur 'n Skwaaaaleee. :slight_smile:

Hij is zwart. Dat is voor mij de anti-these van een propere Santos. Maar ook een in mijn ogen foute Santos is altijd nog te verkiezen boven de PO en zo. :slight_smile: Dus dat valt reuze mee.

2 likes

Ik snap het wel, heb ook veel een duiker aan, super handig, maar het zijn de mooiste niet.

Dus een seiko duiker hoort in iedere verzameling, (en een Junghans Max Bill ook).

2 likes

Blauw of blauw? Beide 37mm :slight_smile: .

• The Citizen (ECO Drive, perpetual calendar)
  • Grand Seiko (Quartz)
0 stemmers

Blokcitaat

4 likes

Hier zat ik gisteren ook aan te denken! :laughing: Ik kom er niet uit. Ben benieuwd.

2 likes