Dit model is te oud, te vintage, naar mijn smaak.
Deze moet je beslist in het echt zien. Toen ik die droeg, snapte ik het ineens.
Nu zit je weer naar een foto van mij te kijken, en weet je het nog niet
CW battle. Alleen jammer dat t nergens zomaar te passen is . Maar goed: Voor t geval de Cornehl (met guilloche wijzerplaat) er dit jaar niet komt.
Alle pics van t www geplukt
- De rare vogel in paars. Die snavel cannot been un seen. Toegevoegde waarde want heb nog niks in paars en ook nog niet iets wat ‘herrie’ maakt
VS
- Maanfase xxl that is.
Van toegevoegde waarde want ik heb nog geen maanfase en nog geen aventurijne wijzerplaat
Waarom de ene wel of de andere niet?
-
- Vogel
-
- Maanfase
Van twee uiteenliggende keuzes gesproken. Een ingetogen, koele donkere maanfase zonder opsmuk - of een geschifte opengewerkte paarse met een gong erin dan nog.
Ik vind de maanfase mooier. Hell, ik ga 80% van alles op HF wellicht mooier vinden dan die vogel. Die maanfase ziet er (afgaande op die close ups, moeilijk te zeggen over het geheel) heel, heel chic uit. Maar ik heb toch vogel gestemd.
Hij’s wel ontiegelijk veel mooier in rose op zwart leer. Maar dat is misschien geen onontgonnen terrein voor je collectie.
Tricolore
Voor mij staan ze allebei ver af van wat ik zou willen. Een mooie duiker of chrono. Daar word ik blijf van. Dus niet gestemd.
Nou ja, die zwarte is werkelijk het meest saaie en niet originele horloge dat ik me kan voorstellen. O.k., met uitzondering van een Submariner dan. Dus, dan maar de witte. Maar ik zou 'm niet kopen en als ik 'm zou krijgen, zou ik 'm onmiddellijk inruilen op een Carrera Glassbox.
Veel gaver en fraaier, vind ik. Geen Speedy-fan. Sorry.
Allebei
Ik wilde het niet zo zeggen, maar kan me van A tot Z vinden in deze bewoordingen. M.u.v. de Sub dan
Gooi het er maar uit jongen…
Natuurlijk! Ze versturen toch 30 dagen op zicht, no questions asked bij een eventuele retour?
Hoe dan ook, maanfase.
+1 een ander kleurtje doet wonderen
Ja, mooi. Maar niet
vind ik in ieder geval. Daarnaast een héél stuk duurder en die datumpositie trek ik niet goed.
Ik vind de Chronomaster Original het mooiste van de 3 maar jammergenoeg het minste op de pols liggen.
Verder prachtig