Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Daar sluit ik me bij aan.

1 like

Klilkte niet tussen mij de de coctail dus Jazzmaster maar die zou ik ook een uit moetn proberen.

2 likes

Lang verhaal, maar:

1 like

Seiko gekozen, vanwege de Romeinse cijfers op de Hamilton. Kun je niet beter de Seiko vergelijken met de Hamilton Jazzmaster Viewmatic :man_shrugging:t3:

6 likes

Negatief scherm heb ik tot nu toe altijd onleesbaar gevonden dus vandaar de keuze voor de zwarte.

2 likes

Mooie two-piece… Maar je móet kiezen!
  • Zenith Chronomaster Original
  • Rolex Datejust 16233
0 stemmers
1 like

Nee.

Ok, met het mes op de keel zou ik de DJ houden. Wel een gouden combi zeg!

2 likes

Ja eens. Ik zit ook nog wel te kijken en rekenen hoor. Maar ik wil eigenlijk minderen. :sneezing_face:

1 like

Optie 3: zwart plaatje in de 16233 :upside_down_face:

2 likes

:point_up_2:t2: eventueel met stenen. En de champagne houden ter afwisseling.

1 like

Tja, zelfs met de loop van de 12-gauge tussen de klapperende tanden zou ik de Chronomaster niet weg doen ten faveure van gammelegammele. Grappig hoe een mens dat anders kan beleven. :wink:

1 like

:joy:

Gewoon beide dus. Graag gedaan!

2 likes

Er zijn puike exemplaren hoor! En tja, staal/goud rammelt nu eenmaal meer dan staal/leder :sweat_smile:

archief

10 likes

Ik vind die leipe vogel wel zo vet! Echt een serieus ander horloge ook. Ik wist het wel! Prachtige summer banger! Deze kleur ook graag! :heart_eyes:

1 like

O.m.g. Siedo. Wat heb jij een smaak :heart_eyes:

5 likes

FP1185 battle

• Breguet 3460
  • VC 49002
0 stemmers

4 likes

Gekozen voor de VC; Ik vind de Breguet door de combinatie van plaat, maar vooral ook de kast en kroon, wat oubollig en protserig overkomen.

6 likes

Eens. Hij heeft iets Sovjet aristocratisch over zich.
Maar is wel meer waterdicht (100m), dunner, en guilloche

2 likes

alsof je er mee gaat zwemmen :wink:

Hoe dik zijn ze? Ze zijn allebei wel redelijk klein, toch?

2 likes

Zijn er uberhaupt mooie?

1 like