Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 6)

De ogen van de ZEP zijn te groot omdat ze allemaal wit zijn. 3 verschillende kleuren ogen in dit formaat past beter.
Dus de pianolak Speedmaster heeft hier mijn voorkeur.

+1 en ik blijf een probleem houden met die datumpositie.
Speedmasters vind ik nog steeds saai en cliché. Zal waarschijnlijk nooit veranderen. Je ziet ze gewoon zóóóóóóóóó veel. :roll_eyes: :yawning_face:

Ík zou dus voor deze gaan. Het merk dat symbool staat voor autosporttiming én ook nog eerder in de ruimte was dan Omega. :person_shrugging: :smile:

11 likes

:sweat_smile:

Ik blijf erbij. Hij kan net niet mee met deze 2.

1 like

Zit heel goed in elkaar en bijzonder praktisch, supermooie details, in-house uurwerk met 80 uur PR, 100m WR, fraai bol saffier, voor mij, esthetisch het meest geslaagd én het merk met de mooiste heritage. :person_shrugging: Beter wordt 't niet, imo. :blush:
Dus, let’s agree to disagree. :wink: :+1: :beers:

2 likes

Hier wel ja. Weet je dat ik in t echie er werkelijk nog nóóit eentje heb gezien? 380 duizend Rolexen, maar nog nooit een Speedmaster.
Opvallend is ook dat je ze op tv/bn-ers/etc ook amper ziet.

Ik vond er zelf niet veel aan. Tot ik er aantal paste, en dacht :no_mouth: kut. Prachtig. Echt heerlijk om de pols.
Maar gelukkig heb ik verder niks met drukke chronos, dus ook niet de behoefte om er eentje (of iets wat er op lijkt) te moeten kopen.

1 like

Ik mis de optie ‘anders’….

Blijft toch de mooiste. :sunglasses: imo.

Oh en deze. Voor een appel en ei tov de speedy.

.

10 likes

Is vooral heel leuk in het echt. Eigenlijk ergens passen.

1 like

sowieso, idd. De hele dag komen die dingen langs. Maar ook op social media, in podcasts en zeker ook op GTGs. Heel veel mensen, die iets met horloges hebben, kiezen toch altijd weer voor het meest bewandelde pad en de zekerheid van ‘erkenning’ door anderen. Het is een beetje de labrador van de horlogewereld. Iedereen vind het eigenlijk wel o.k… Dus ja, als dat is waar je voor gaat… :person_shrugging: :roll_eyes: :yawning_face:

Aantal keren een gepast en vond de achterkant eigenlijk nog het interessantst. Sorry, ik vind het gewoon een saai en cliche horloge én de Carrera zit gewoon véél mooier om mijn pols. :person_shrugging: :blush:

1 like

Heeft geen zichtbodem, dus komt niet in aanmerking.

Kost ook evenveel als de grond voor een vakantiewoning :smiling_face:

Dat glas was al een paar keer leeg gegaan voordat je deze foto’s maakte. :joy:

Maar eerlijk is eerlijk, toffe Seiko!

1 like

Nou een scherpe foto voor Tony.

Sorry.

Een scherpe:

Ach laat ook maar :joy:

4 likes

10 likes

En mooier. Ik weet niet goed wat het is met die Speedmaster maar die subdials zijn te klein en/of staan te ver naar binnen. Woll Smoth.

Van alles wat hierboven staat? Zenith als leukste, Carrera als mooiste. Daytona vind ik meh in deze kleurstelling. Heb ik al veel mooiere van zien passeren, als ik me niet vergis zelfs van jou. :smile:

2 likes

Iedereen die hier Speedy stemt heeft die ZEP nog nooit een middagje mogen dragen. Dat is mijn theorie.

3 likes

Ja de reduced is in mijn ogen daarom ook mooier. Als ze die nou is opnieuw uitbrengen met een fatsoenlijk uurwerk…

1 like

Als in: huren?

:see_no_evil:

3 likes

Ik vermoed dat de speedy comfortabelste optie is, zeker op staal, maar de ZEP vind ik mooier.

Ook blijven handwinders minder lang op mijn pols dan automaten.

2 likes

Jo! @Sanderrr je hebt een medestander. Jullie zijn het hier roerend met elkaar eens.

3 likes

Kast is groter. Daarom zijn die indexen langer.

2 likes

De te ver uit elkaar staande subdials doen me teveel denken aan Sid;

2

5 likes