Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 6)

Lijkt me leuk. Plan je inmiddels al zover vooruit?

Yeah! Je snapt ‘m

Met gouden bracelet wint DD easy, @Brick

10 likes

Met die bracelet zou ik er nog altijd voor gestemd hebben want die zwarte is zo vreselijk saai. Maar ik zie mijzelf die DD op gouden bracelet niet dragen, past niet bij mijn gemiddelde outfit/stijl. Op leer daarentegen… Maar voor wie het wel kan is het wel een prachtige combo. Een gevalletje “niet voor mij maar ik snap de aantrekking” :ok_hand:

Wat is dat dan? Een DD met gouden band past toch overal bij?

Pak, trainingspak en alles ertussenin :sunglasses:

2 likes

Ik hou het graag understated. Een dikke gouden klatser past daar niet zo goed bij. Maar op leer zou dat wél zeker kunnen, puur op aanvoelen en foto dus onder voorbehoud van passen natuurlijk, maar desalniettemin, dat had ik niet verwacht. :smile:

Tgoh…

Ja, dat zou kunnen; maar een echt pak dragen doe ik niet. Tenzij op m’n eigen huwelijk, en daar heb ik tot nader order geen nieuwe plannen voor.

Een gouden DD op een trainingspak is … euh ja

… dit. En ik woon wel in een Slavisch land maar wel eentje met meer stijl dan dit. :rofl:

3 likes

Verhuis naar Servië. Daar heurt dat gewoon zo. Althans, zo lang je die DD om de pols weet te houden.

1 like

Mooi land. Leuke mensen eens ze je OK vinden. Het eten valt althans tijdens de zomer wel mee. Winderkost nooit geprobeerd daar. Rete gevoelige communautaire spanningen, waar ik als Belg aangeboren per-fect mee omkan. :ok_hand:

Daar zijn ook oplossingen voor, maar als ik daar een fotootje van post krijg ik sneller een vlag dan het wereldrecord Rubiks Cube.

True that, zeker met matchende schijfjes.

1 like

Wat mij betreft wint bijna elk netter horloge op gods groene aarde het van een brakke duiker, dus die lat ligt niet zo hoog. :slight_smile:

1 like

en hij blijft luisteren (voor zover dat hij dat doet natuurlijk :slight_smile: )

We hebben een fris meningsverschil over de SBGX265. Die is briljant, met één van de beste kleuren blauw die ik ooit in een wijzerplaat gezien heb omdat er een zweempje paars over hangt, terwijl hij nog steeds in “makkelijk te combineren” territorium verblijft. Bovendien zijn ze erg comfortabel, de SBGX. Die gaat zeer, zeer zeker nergens heen.

De wijzerplaat van de Shunbun is fantastisch, het is puur de kastgrootte die het hem doet. Ik vind Spring Drive wel cooler dan een high beat automaat. En robuuster, wat onderhoudsbehoefte betreft. Dat gezegd, de SBGH341 is iets uitgesprokener roze, en Kirazuri is veruit m’n favoriete GS patroon.

Ik denk na. :slight_smile: De vraag is wat ik voor de Shunbun ga krijgen.

1 like

Gezien een kleine discussie in een ander topic hier maar eens battlen:

Versus:

• Squale: SuperSquale
  • Baltic: Aquascaphe mk2
0 stemmers
3 likes

Andere: Yema Superman

1 like

Optie drie… Koop die Aquastar Deepstar II die hier al tijden in het blauw staat.

Agreed.

5 likes

Mooiste day-date van het forum. :drooling_face:

1 like

Ja goed idee! :wink: :+1:

Ja, de Super Squale is zo mooi, in het echt! Esthetisch erg prettig, perfect om de pols, mooie heritage. Gemakkelijke keuze, voor mij. Maar ja, Baltic heeft veel fans, hier op HF. Dus een lichte voorsprong voor dat merk, momenteel. Ik zeg Squale, all day long!
:shark: :muscle::+1:

1 like

Ik vind die groene Aquastar model 60 eigenlijk mooier :sweat_smile:

Lateb we de winnaar van deze poll tegen de Aquastar in de ring zetten tzt!

1 like

Fate, ze zijn er gelukkig zonder dat kul verhaal verkrijgbaar, ik vond het al vreemd dat ik mijn band niet kon vinden.

Dus ook in bruin, groen en grijs. (Berlijn, Paris en Kopenhagen).

Oprecht ik ben superblij met deze band. Soepel en echt wat anders.

En de copenhagen: die heb ik.

1 like

Ik zou beiden wel lusten

4 likes