Voor de goede orde… Ik chargeer harder in dit topic dan in een algemeen topic, en ik zou überhaupt niet over negatieve aspecten beginnen in een NA topic.
We weten hier allemaal dat smaken heel, heel erg kunnen verschillen. Zeker, omdat ik bijvoorbeeld zelf van de zielloze kutquartzjes ben die nog eens microscopisch klein zijn ook, weet ik als geen ander dat mijn horloges niet van toepassing zijn op echte mannen die van een fatsoenlijk mechaniek houden, maar eerder voor een stel macro-fotograferende nerds met meisjespolsjes zijn.
Het ging mij even om dat continue gedram, met name richting jou. Niet een keer, maar keer op keer. Kennelijk fijn. Pathetische teksten erbij, en we voelen ons weer een hele vent.
Ik moet me er ook maar niet meer aan storen, da’s waar.
Heren, @Fate_Amenable_To_Change is die bloemrijk sprekende dronkaard die iedereen tegen de haren in strijkt en zichzelf vermoedelijk niet half zo serieus neemt als jullie hem.
Soms loopt hij vast in zijn groef en heeft 'ie een tikje nodig om een ander nummer te gaan spelen, maar of dat nu tot ergernis moet leiden? Geniet liever van het feit dat de man drie uur speelt als je er een kwartje in gooit, en niet onvermakelijk ook.
Petrol als je hem voor een half jaartje koopt, zwart als je hem over vijf jaar nog steeds leuk moet vinden.
Ho ho… De meeste OP 36 zijn OK, de Polar is altijd leuk, en ik heb een zwak voor de 37mm gouden yachtmaster op rubber. De Turn’o’graph, daar ben ik vanaf, en ik ben ook niet vies van vintage referenties op Oyster banden met stick wijzers, graag ook de dingen zonder flute.
Man, je verzint er nou wel baarlijke nonsens bij zeg. Moeilijke dag of zo?
Uiteraard. Zwart is ook maar zwart.
Ook fijn. Kijk. Zo’n Ingenieur in de huidige versie is één van de twee Genta’s waar je mee thuis kunt komen.
Aangezien ik de topicstarter ben krijg ik steeds een mededeling wanneer je wat zegt, maar weet je, ik los het voor je op. Nu zit jij namelijk heel erg door te drammen, dus ik zet je gewoon lekker op negeren.
Als we zeggen fuk de maat heeft SINN met de U50 voor een aardige prijs wat leuks en dan ook nog met tigiment optie. Prijstechnisch zit die met tigiment tussen de Ebel en de Tudor in, 41 mm. Met ook wat roods. Gepast: yes maar hier ook te lui om een foto op te zoeken.