Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 6)

Vintage OP, veel mooier, veel betaalbaarder.

Ik zou alles met quartz verkopen, maar ja, dat is de insteek niet.

1 like

GMT eruit. Zwart is te zwart, rood is te rood.
De groene, blauwe, champagne, en de sneeuwschuivende Spring drive zijn prachtig.

3 likes

Bij mij stuit je dan op frisse weerstand. Waarom zou ik in godsnaam de enige horloges verkopen die een knip voor de neus waard zijn als daadwerkelijke tijdmeters? Voor wie nu over 0-2 seconden per dag van een OP begint… Als je je time drift in seconden per dag uitdrukt kan ik je niet serieus nemen.

Dat was letterlijk de insteek van de poll… zie antwoord ā€œmeerdere weg doen, waarom in commentsā€. :slight_smile: Overigens niet wat je gestemd had. :thinking:

Champagne en blauw weg.

1 like

Champagne en groen eruit zou mijn keuze zijn

1 like

Ik stel voor alle GSen te verkopen behalve de roze en wellicht de groene. De rest heb je niet nodig.

1 like

Maar, maar, waar stel ik m’n horloges dan op in? Geen 9F in de verzameling is geen optie, er blijft er altijd eentje. :slight_smile:

Grappig genoeg heeft de roze juist op het hakblok gelegen wegens veel te groot voor mijn meisjespolsjes. Maar ja. Wel mooi.

1 like

Ik zou de ā€˜Winter’ houden en de groene. Die zijn beide erg mooi. De rest is mij te generiek en zou ik nooit dragen als ik de keuze had uit die andere twee.

1 like

Het is trouwens de Spring. De Winter is grijs/beige van plaat. Maar ja, als ik dan alle generieke horloges weg bonjour, heeft het dan zin om een OP 36 te kopen? Die zijn tenslotte ook generiek. Ik vind het misschien wel de kracht van het model. Saai is goed, saai zijn blijvertjes.

Daar moet bij gezegd worden dat ik een saaie lul ben, voor anderen is dit allicht pure kolder.

Ik vreesde al dat ik het fout zou hebben. Een OP met een exotisch kleurtje zou voor de zomer nog wel iets toevoegen denk ik maar zoals de set nu is kan je beter trouw blijven aan Japanners. Niets mis mee trouwens.

2 likes

Roze zeker houden, je hebt er geen kont aan maar dat zou mijn grailwatch kunnen zijn.
De groene plaat is bijzonder fraai. Kan me je NA nog herinneren.

De rest zeker niet lelijk maar hebben een minder ā€˜bijzondere’ smaak (en ja dat is vreemde tekst voor een GS).

1 like

:white_check_mark:

7 likes

De hele ratsemedee verpatsen en zoiets aanschaffen. Hou je nog speelgeld over

Configuratie ad libitum, wel 36 mm

2 likes

:slight_smile:
Mijn Santos, Reverso en Ahoi huilen in de tequila bij dat soort uitspraken.

Maar misschien heb je een punt.

Ouch. Shots fired.

Maar als ik een DJ zou pakken, en dit exemplaar met de smooth bezel is mooi, dan zou ik wel naar Dik Wakker moeten rijden hier om de hoek om die Oyster helemaal uniform te satineren/brushen. PCL komt er hier niet in.

Evengoed, da’s een operatie van een kwartiertje, dus dat kan nooit de wereld kosten.

1 like

Stel jij je horloges in?

Dat kan. Maar geloof mij dat kun je ook zelf. YouTube is your friend.

1 like

Wanneer heb je functie ooit nog nodig? GSM…

Bij het stemmen tracht ik de noden van vraagsteller mee te nemen. Ik denk niet dat jij gelukkig wordt van een collectie met een klein aantal horloges.

2 likes

Deze dus eruit en een OP halen. Je weet het zelf al maar beseft het gewoon nog niet helemaal en gaat daarom rationaliseren door hier polls te starten. :sweat_smile:

1 like

Ik weet negen van de tien keer niet waar mijn telefoon is. Ik haat telefoons. :blush:

Pffff. Met een horloge van 8000 ballen wil ik toch liever dat een professional er naar kijkt . Het is geen Orient. :sob::sob:

Op de juiste tijd ja. Rare formulering?

1 like