Wristwatch Battles! 3...2...1... FIGHT! (Deel 6)

Ik dacht het ook idd… alleen de gene in het blauw teveel gebruikt voor mij…maar vind de plaat van de smp zo cool

1 like

Even laten polijsten en is weer als nieuw :grin::wink:

1 like

Als het dan een Tudor moet zijn, liever een BB54.

Zelf zou ik altijd voor wat anders kiezen, maar hee… Smaak.

1 like

Van deze drie, idd

En als het een Tudor moet zijn dan graag

3 likes

Geen duiker.

Je hebt al één.

Koop iets anders dat leuk is, en zwart. De buurvrouw, bijvoorbeeld. Of een pilot, chrono, of mooi lederen bandje voor die BB1.

2 likes

Betekent dat trouwens dat de Longines LLD en Spirit GMT weg gaan of weg zijn?

Ik zou trouwens nog naar de Seiko Marinemaster 200 SJE101J1 neigen:

Of de Certina Action diver 38mm in Titaan.

Voor wie nu denkt “hee, is dat niet een budget duikertje”… dat klopt. Dan heb je geld over voor een serieuzer horloge zonder fidget spinner er bovenop.

1 like

Vind deze serie gaaf.
Alleen de deal breaker voor mij is de datum…

1 like

Compact, dun, geen sjoelschijf als bezel en zeer comfortabele, stalen band:

3 likes

Ja en nee… de legend diver is nog in mijn bezit, en de zulu heeft een andere eigenaar gekregen hier op het forum.

Tis nog allemaal een zoektocht en dat maakt het ookwel leuk. De Seiko is ook echt tof.

1 like

De bb one blijft mooi op die tudorlee. Die band vind ik echt mega.

Ik heb niet gezegd “gooi die band weg en draag ‘m nooit meer” he.

Denk dat die BB1 mega polyvalent is met een leder bandje bij. Twee horloges in 1!

5 likes

Een van deze twee. Je hebt al twe duikers met een redelijk normale vorm (kast). Dit zou een mooie aanvulling zijn wat mij betreft!

2 likes

Werk niet

1 like

Toch maar weer eens een lans breken voor de Vulcain Nautique op de aparte bracelet.

4 likes

Ik werk zelden.

Maar snap niet echt wat je bedoelt, je vindt die combo niet mooi? Dat mag gewoon :+1:t2:
Mijn mening is een mening, geen vaststaand feit en niet beter dan de jouwe.

1 like

De doxa is wel tof. Pam lijkt me snel te groot voor mn polsen

De kast van de smiley bb36 is nogal eenvoudig vormgegeven zeg maar. Dat valt niet op op de bracelet, maar leer op deze kast valt volledig weg. De lugholes zitten ook te laag zodat er erg veel negatieve spatie over blijft bij de lugs. Niet zoals bij een nomos club, maar eerder in hoogte. Zo op de foto zie je dat niet. Maar op de pols wordt het duidelijk.

1 like

Ah, hetzelfde euvel als veel Grand Seiko kasten.

Groen een optie? Dat lijkt zwart in veel licht tot de zon er op valt, en deze kun je gegarandeerd op een leren band en een NATO dragen. :slight_smile:

3 likes

Die is net ff buiten budget, wel een tof horloge.

Kijk, weer bijgeleerd.

Viel me met een dun bandje op de mildia ook op gisteren, het ene bandje is het andere niet op dezelfde kast.

1 like