Wristwatch Battles! 3...2...1... FIGHT! (Deel 6)

Tja, ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Zit heel goed in elkaar, draagt heerlijk en dan natuurlijk de geweldige looks! Heb 'm zelf in het blauw en nog geen seconde spijt van gehad.

12 likes

Heel mooi.

De panda glassbox heeft zo’n andere uitstraling, die zou je er op termijn nog naast kunnen kopen :wink:.

Je andere panda is echt heel anders weer, dus kan best.

2 likes

Thanks! :+1:

Hmm, zeker waar. Maar effe niet, hoor. :grin:

1 like

Ik kreeg een melding…

10 likes

Grand Seiko
  • SLGW003
  • SBGA413
0 stemmers
1 like

SLGW003 omdat ik dit:

image

Heel mooi vind.

10 likes

• OP 41mm
  • Chronomat 42mm
0 stemmers

Safe voor de OP 41 of knallen in stijl met de chronomat 42.
De maat kan ik hebben, gemakkelijk

De OP is zo verdomd perfect dat het een blijver is…
Maar ergens wil ik spannende dingen doen… De chronomat voldoet aan die eis .

Beide gaan we niet doen. Ik kan de OP 1op1 ruilen tegen deze chronomat…
Ik ben niet merk gebonden. Dus we gaan echt puur voor looks. Heb genoeg liggen om bij elke kleding stijl of elk moment het juiste horloge te pakken… Dus safe is geen must.

1 like

De Breitling is meer een guilty pleasure waar de OP meer voorzichtig stijlvol is…
Waar word je het gelukkigst van?

1 like

Ik vind die Chronomat te lelijk om kans te maken. Bicolor bezel/pushers, brrrrrrr. :smile: Dan toch veel liever

Tag Heuer glassbox natuurlijk. Kom er eens in @TagEd . :innocent:

4 likes

Ernstig mooi… alleen dat staal----> niet mijn ding.
En iets op staal gaat er alleen uit voor iets op staal.
Dus dit kan helaas niet.

Beide…
Van gewoon doen…zo is de OP. En de… En de… En ook de in mijn kluis beland…

Mooie verwijzing naar de glim dagen…
Ik heb het oudere broertje ervan, vind t lekker.

3 likes

Ik ben zelf weinig fan geweest van de breitling… vooral de hoogte staat me tegen… totdat…
Je er toch eens een keertje 1tje gaat passen. Dan krijg je zon model toch slecht uit je systeem. Ik weet niet wat je nog meer in je collectie hebt, maar een flinke knaller mag toch eigenlijk niet ontbreken…

1 like

Ik vind ze ook mooier op leer. Maar da’s smaak.

1 like

Gevaarlijk polletje. Hoop mensen die Rolex niet sympathiek vinden. Als je er een Invicta naast had gezet, zouden die daar op stemmen.

Ik snap de Breitling itch, kijk stiekem wel eens naar de goedkope tweedehands Quartz Colt’jes. Daar zou ik best een seizoen pret mee kunnen hebben. Maar 1 op 1 de OP tegen die Breitling? Amenooitniet.

1 like

Wat je hierboven ziet, is de nieuwe stalen band. Persoonlijk vind ik deze mooier. Op de eerdere band moeten ze ook nog wel te vinden zijn. Is wat meer mainstream (de band dan; horloge blijft fantastisch).

3 likes

Is toch geen serieuze battle :thinking:

4 likes

Chronomat natuurlijk! Die draagt z’n vulgariteit tenminste met trots.

5 likes

@Mozaiek . Ik zou die OP lekker houden en geduld hebben. Doorsparen voor de Chronomat. Maar dan deze:

Heb je ze allebei en is het tevens een aanvulling. Ik vind de chronomat die je toont, simpelweg niet de mooiste. Maar dat is persoonlijk natuurlijk! Samen is dit een killerset!

Als alternatief deze:

4 likes

Helaas is de voorkant niet om aan te gluren, dus Shunbun gestemd.

Dat is nog spring drive ook. De Shunbun dus:

• mooier patroon op de plaat
  • mooiere kastvorm
  • betere wijzers
  • betere indices
  • beter uurwerk
  • betere prijs
  • betere kleur

Ik heb niet lang na hoeven denken. Soms mis ik de Shunbun een beetje. :grinning:

Hoe gaat het met kiezen, @Petteflet ?

3 likes

Mag zijn, maar de OP is wel mooi terwijl die Breitling niet om aan te gluren is. Ik zou de OP36 pakken.

2 likes

IMG_3477

2 likes