Tag Heuer Carrera Glassbox misschien beter? ![]()

Meh, de Glassbox is het gewoon net niet.
De blauwe Skipper is een leuk ding voor erbij.
Grootste verschil; de briljante brand van de Speedmaster
Ja, dat heb ik dus met de Speedmaster. ![]()
Was toch benieuwd, waar nou alle fuss over ging. Dus paar keer gepast. Maar zit om mijn pols gewoon niet mooi en ik vond het gewoon niet zo’n spannend horloge. Daarnaast ook écht te voor de hand liggend, als liefhebbershorloge (en dat maanverhaal ken ik nou ook wel een keer
en Heuer was trouwens eerder in space dan Omega). Net als een Submariner. Verder ben ik erg gecharmeerd van de racing en chronografen legacy van (TAG) Heuer en verslingerd aan het Jack Heuer power-trio: Carrera, Autavia en Monaco. Beter wordt 't niet voor mij. ![]()
Is wel, als ze er nog een automaat weten van te maken hebben ze een winner.
Ik snap je overweging. Zou ook eerder de Panda dan de witte naast een “klassieke” Speedy nemen. Ben wel benieuwd hoe die gelakte zwarte plaat het doet; zag ‘m hier in Utrecht niet liggen bij S&C afgelopen vrijdag. Voor mij gaat er echter te veel van de vintage tool watch vibe verloren.
Die nieuwe reversed panda is wel heel tof. Maar naast een zwarte (nog steeds de beste wat mij betreft) past de witte toch beter.
Maar ja….een derde erbij kan natuurlijk ook.
Een battle die in mijn hoofd speelt. Ik heb de Omega nu in de collectie, maar ben stiekem verliefd op iets anders rechthoekigs; de De Rijke & Co Capri. Wat kiezen jullie?
- De Rijke & Co Capri
- Omega Deville Jump Hour
Easy panda.
Die witte… ![]()
![]()
De Rijke ![]()
Ik zou zelf liever iets van Cartier willen, dan. ![]()
Laat dat nou net de vraag niet zijn
Heeft TH niks rechthoekigs? ![]()
Wel iets vierkants. ![]()
Hmjah, maar vind allebei niet geweldig. Sorry. En doe daarom een andere suggestie. Natuurlijk helemaal aan jou of je daar iets mee doet.
![]()
Mwah. Historisch gezien is een handwinder chrono cooler. Bij elk merk.
Daarnaast er is een automatische speedy. ![]()
Much to disagree…
Bedoel je daarmee dat sommige merken de stap naar automatisch niet goed genomen hebben?
Hewel, ik ken nu toevallig een paar uitzonderingen. Sommige van die merken starten niet eens met de letter Z.
Veel te groot of te dik om top te zijn
Moet je kiezen? Op kastvorm na zie ik weinig overlap?
Goede vraag! Misschien wel niet? Moet er wel iets anders weg uit de collectie omdat ik niet meer dan 8 horloges wil hebben. Hmm, goede overweging!
Helemaal prima toch!
Gelukkig maar dat we niet allemaal hetzelfde wensen hebben.