Wristwatch Battles! 3...2...1... FIGHT! (Deel 6)

Ik sta op het punt om weer een Panerai aan de collectie toe te voegen. Panerai hou ik het liefste clean en een beetje oversized.

De keuzes:

0 stemmers

Zegt u het maar!

4 likes

Zwart. De oer-Paneraikleur en is ook wat meer allround dan de blauwe. Hoewel die blauwe natuurlijk ook al heel tof is.

7 likes

Ik denk dat je gelijk hebt. Krijg ook nog de PAM01385 aangeboden voor dezelfde prijs.

Ook leuk…

7 likes

:point_up: :100:

Ik ontdooi maar heel langzaam voor Panerai maar deze, in het zwart, is echt niet mis. Blauw is grappig maar gaat heel snel vervelen denk ik.

2 likes

Stel je krijgt ‘het mes op de keel’ en je moet kiezen tussen deze twee. Ook als je helemaal niks met dit soort duikhorloges hebt. Welke gaat het worden?

Benieuwd welke gaat winnen!
:beers:

4 likes

Enige juiste keuze.

Meiner Meinung nach.

2 likes

Oeh, die is ook wel heel lekker hoor. :ok_hand:

1 like

Zwart, met sandwichdial please.

2 likes

De overduidelijke meerderheid heeft gesproken.

Deze is onderweg:

Alhoewel Pjotr het met je eens is, had Pjotr daar geen geld meer voor.

15 likes

Proficiat Ed. Mooie keuze.

2 likes

Dank! Zat er nu al zolang tegenaan te hikken en kwam de juiste maar niet tegen.

3 likes

Nu heb ik het filmpje gezien en de Anderson is werkelijk prachtig.

Maar dat ze er zo een kleine bijna onbruikbare kroon op gezet hebben is voor mij direct de reden geweest om gelijk voor de Patek te kiezen.

(En dat ik die imo ook net iets mooier vind)

1 like

En

Allemaal waar. De zwarte stalen variant is gewilder. Maar we zullen over pak m beet 30-40 jaar eens kijken wat die Patek doet en wat die RO doet :sunglasses:

Als je er in duikt kom je imo tot de conclusie dat die Patek toch wel briljant is. :sweat_smile:

Tudor. Maar dat is omdat ik niet veel voel voor deze gen seamasters :see_no_evil:

4 likes

Alvast proficiat. Mooie keuze. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd Ed, je bent lekker actief

1 like

Of gewoon niet, weet je. Als ik 38K op een horloge drop wil ik graag dat het om aan te gluren is.

1 like

Die is toffer, want secondewijzer en een wat interessantere kleurstelling. Heel cool. Zwart ook een mooie keuze, maar ik mis zelf altijd iets wat aangeeft dat hij loopt op de plaat. Evengoed, Panerai zonder flesopener altijd leuk.

1 like

Ja want daar gaat het natuurlijk allemaal om…:woozy_face:

2 likes

Haha goed punt. Nee, maar wat mij altijd verbaasd is dat veel Pateks sleepers zijn. En in latere fase door vele worden geadoreerd :crazy_face::heart_hands:

1 like