Voor dress watches geldt: simpeler is beter. Simpelste optie gekozen.
Beter nog: Lange Thin tweehander zonder complicaties. Kleur goud is smaak.
Voor dress watches geldt: simpeler is beter. Simpelste optie gekozen.
Beter nog: Lange Thin tweehander zonder complicaties. Kleur goud is smaak.
Speedmaster kan je altijd nog kopen. De 3861 heeft me nooit gegrepen maar de Breitling is wel uniek.
Als je nadenkt over verkopen heb je er blijkbaar niet echt wat mee? Dus bij overwegen tot verkoop, maar beter gelijk doen ipv mee wachten.
Ik heb alles wel eens overwogen te verkopen
. Of ik heb niks met m’n collectie of dit geldt niet helemaal voor mij.
Bedankt voor het meedenken. Ik merk nog dat ik in dubio ben. Wat je zegt over de Breitling klopt wel.
Ik zou de PAM ernaast kunnen halen, maar dan wordt de collectie meteen zo omvangrijk.
Verrassend dat er zoveel op de TopTime gestemd wordt; één van de mooiste Breitlings van het moment.
Ik denk ook de enige op HF.
Dat verbaast mij ook! Vandaag weer met plezier om de pols geslingerd en echt even anders. De classics zoals een sub of Speedmaster waardeer ik ook, maar was wel eens toe aan wat aparts.
Geen haast. Het oriënteren is leuk!
Voor de Roliboli gestemd omdat er geen lens op zit
. Anders was het de Omega geworden.
Het maakt niet zoveel uit welke je er uit doet.
Beide koop je overmorgen weer terug. Dus gewoon een keuze maken en dan die Pam!
Imho zou ik die toptime verkopen.
Benieuwd wat het gaat worden ![]()
Dat is een eenvoudige keuze. 100% de 16600. ![]()
Diegene die omega stemmen zijn Rolex haters. ![]()
Maar die heeft toch ook geen cyclops? ![]()
Niet allemaal hoor.
Geen van beide. Prijs-kwaliteit (én estetisch) vind ik alle BB en Pelagos van Tudor beter.
Of voor de prijs van de 16600 een willekeurige Blancpain FF / Bathyscaph
Wat niet serieus he. ![]()
Ik wou een keer geen Rolex hater zijn. ![]()
I know.
Ik zou die Breitling houden als ik jou was, maar ben wel benieuwd naar je advertentie. ![]()
Tja. Dan zouden die twee niet mijn keuze zijn.
Dit vergelijk is even geleden, alsof ik weer op het HF van 2013 zit. Destijds was er veel gezeur over de gesp van de Rolex en het ETA uurwerk van de Omega. Denk dat de markt met de tijd inmiddels wel duidelijk heeft gemaakt dat de Rolex de winnaar is.
Wat mij betreft ook een van de meest tijdloze Submariner (variaties/modelfamilie) ooit, nog steeds bruikbaar genoeg door het saffierglas en toch nog de tijdloze vintage maatvoering en een aluminium bezel insert. Voordat Rolex te bling bling werd, op een wat kinderachtige / meme manier (bijv de ‘Celebration’ ballenbak OP).
Pakweg het eerste decennium van deze eeuw stond ik veel in etalages te loeren zonder ook maar een cent in mn zak te hebben. Horloges uit deze tijd hebben daarom een extra aantrekkingskracht.
Leuk te zien dat hij lekker 50-50 loopt.
Ik ga hoogstwaarschijnlijk de SMP te koop zetten. Zoals @Brick zegt dat soort horloges koop je altijd wel weer terug.
Die Breitling is best nieuw en funky. Na jaren “veilige” keuzes wil ik eens een uitstapje maken naar andere merken en modellen.