Dat kan er maar 1 zijn…
Als we dan toch bezig zijn:
AP
TC
- Audemars Piguet
- Toledano&Chan
Het BMI van je kinderen lijkt te hoog ![]()
Door die klapdeuren willen de kinderen wel wat krapper zitten. Alleen zijn die DeLoreans niet vooruit te branden.
Het wagenpark bestaat hier uit een bakfiets en een Skoda dus het kan idd goed dat het meer zegt over de schrijver dan het onderwerp ![]()
Voor de sportieve man:
Bianchet
Tsar Bomba supercar edition
Richard Mille ikweetnietwelkejuistweer
Ik snap het niet goed, als ik op het internet zoek is de RM de goedkoopste. Vanaf €49 in China. Ik vermoed dat ze daar niet zo populair zijn?
Ik begin die TC steeds meer te waarderen ![]()
Pfoeh!
Wat een lelijkheid!
Dan nog liever een Apple Watch. ![]()
Dat is geen horloge. Dat is een polsband ![]()
Polscomputer.
Die dingen kunnen tegenwoordig net niet mijn CAD-pakketten draaien.
Heb mijn vrouw een bakfiets cadeau gedaan en tot nu toe is zijn grootste wapenfeit het omvallen tegen mijn Porsche ![]()
![]()
Nee, dat is waar. Een ‘pols PC’, waar inmiddels de halve westerse wereld aan verslaafd is. Had Chriet Titulaer niet al zoiets voorspeld?

Kijk @TagEd, dit is dus zo’n voorbeeld van een battle waarbij ik me echt wel Comrade Ivan en zijn Tokarev moet inbeelden om mezelf tot stemmen te kunnen overhalen. Wat een afzichtelijke misbaksels. ![]()
De RM valt af want barf. Bij de TB zie je al van de voorzijde dat het een rond binnenwerk in een tonneau kast is. Bianchet dan maar.
Whahahaha en de andere niet?
Hilarisch dat daar het onderscheid zit tussen een 2 K en een 200K horloge.
Dit is voor mij gewoon 3x van hetzelfde laken een broek. Dat RM zo verguisd is en toch copycats spawnt vind ik echt hilarisch. Om de pols is dit equivalent, geloof ik rotsvast.
Al betwijfel ik niet dat sommige RM’s écht wel haute horologerie zijn.
Meer van hetzelfde, idd. Sterker nog, ik moest echt even goed kijken, waar ik nou naar keek en wat precies wat was. ![]()
Hmja, doe me dan maar iets minder hoogdravends, dat wel lekker smoelt. ![]()
Ik ging eerst wat gifs plakken, maar dat zou de eetlust niet bevorderen. Laat ons zeggen dat er gradaties zijn tussen “een beetje overgeven in je mond” en “Maggie Blackamoor probeert Indisch”. ![]()
Haha, dat is dan wel weer een upside van een Skoda. Die zou daar alleen maar beter van worden.

Een platgeklopte vw tegen een rebadged cheapo vw.
Denk dat die bovenste niet spontane noodstops uitvoert bij het achteruit inparkeren. Doe me die dus maar.
die bovenste
ja, die zou idd misschien wel opknappen van een paar keer flink met de bakfiets er tegenaan. ![]()