Ze maken er ook die er goed uitzien nu hoor. En met een echte motor erin zelfs!
Ik word van geen van beide warm, maar de FC heeft hier duidelijk de mooiere kast. Bij Tissot zijn was degene die de laatste freesbewerkingen moest doen misschien ziek, of aan het staken. Ook de rest vind ik er qua uitvoering wat gemakzuchtig uitzien.
Doorsparen dus maar:
Maar eigenlijk zou ik dan eerder iets minder baroks en wannabe-guilloche kiezen:
Haha, precies, oprekken dat budget. ![]()
Not my call, maar de suggesties worden allicht geapprecieerd:
Damn die is geslaagd! Meer nog dan die zalmkleurige.
Ik heb mijn (oude) FC er even bij gepakt en ontdekte dat hierop de printing toch een relatief net reliëf heeft. Natuurlijk heb ik geen idee van de veranderingen in productietechnieken sindsdien. Deze moet toch zeker 25 jaar oud zijn en zelfs al pak ik m sporadisch begint hij te lopen bij het oppakken. Nooit problemen gegeven, alleen na jaren dagelijks om een studentenpols blijkt zo’n goudlaagje echt niet voor eeuwig.
Of toch…
enne richting Cartier. ![]()
Ja, deze FC is nog fraaier, maar ik zou dan ook gaan voor de Longines.
Maar, dan heb je ook wel wat: een horloge voor het leven. ![]()
Je kunt er van alles van vinden, maar een automatische chronograaf van net aan 11mm dik waarmee je zonder zorgen een bommetje vanaf de 5-meterplank kunt maken… dat is gewoon een knap staaltje engineering.
Is die maar 11mm? Huh, op foto ziet die er een pak bonkiger uit dan dat. Da’s wel knap dan ja.
Is irl op de pols best een subtiel horloge ook.
Maar niet in dat goud.