Moeilijke. Ik zou normaal sowieso voor de speciale optie gaan, dus de Nivada met dubbele kroon en dag/nacht ring, maar… die Sinn is echt wel een knappe chrono. Heel goed uitgebalanceerde kleurstelling. Dus toch die. ![]()
Ik hou wel van een bijzondere keus (zie mijn eigen paradijsvogelcollectie) maar ik vind die Nivada gewoon net niet fraai genoeg. Deze Sinn is wel perfect in balans, maar misschien wat te groot voor jou?
Is het de datum die de Nivada uit balans brengt voor jou Michiel? Dan snap ik dat. Het had al beter geweest met een zwarte datumplaat schat ik zo.
De 103 zou me wel moeten passen. Ik heb de 104 en 105 gehad, en die hebben dezelfde diameter en LtL.
De enige polsfoto die ik nog heb. Ik mis die kast meer dan ik wil toegeven.
Allebei ontzettend leuke horloges met een eigen smoel. Tóch de Sinn gekozen, maar de Nivada mag er ook absoluut zijn
Niet eens. Denk dat ik gewoon niet zo’n fan ben van de dual crown in combinatie met de C-shape kast. Gek eigenlijk, want vind dat afzonderlijk wel vaak toffe eigenschappen ![]()
Ik ook. Mocht dat een realistische keuze zijn, dan had ik die genomen.
Wow ![]()
Dat was een makkelijke keuze. En een ongewone voor mij. ![]()
O, ironie. Geen van beide in titanium. Ontgoocheling alom.
Grappig. Ik vind juist het totale gebrek aan historisch perspectief de grootste ontgoocheling in deze opmerking.
Lastig.
Toch de Daytona denk ik…
Ik volg niet… Wat heeft geschiedenis met een woordgrapje over titanium, dat naar de titanen is genoemd, te maken?
Voor mij hier ook.
Ondanks de geschroefde pushers… De Daytona heeft hier nu eens geen hoogglans ringen om de subdials, geelgoud staat überhaupt beter dan staal in dit ontwerp, en de Speedy loenst me te zeer. Dus Daytona gestemd. Het moet absoluut niet gekker worden.
Van de set die jij daar vast hebt graag uiterst links. Maar dan wel op een leertje. Wijzerplaat in balans, prima pushers, geen gelul.
Jouw historisch besef gaat terug tot 600 voor Christus in de Griekse cultuursfeer, en ik vrees dat dat het een non-starter maakt.
Screenshot dit. ![]()
2026, het jaar waar alle zekerheden Praagsgewijs het venster uitvliegen! ![]()
Ik zie naar 1 mogelijke winnaar. En dat is geen Omega.