Goede suggestie Rory voor @JacksonT ![]()
Ik hoor wat je zegt, maar moet er wel bij zeggen dat de Santos een beter werkpaard is dan men denkt. Net nog twee dagen mee in de tuin gewerkt, zwaar snoeiwerk, aanhanger vullen, veel water, etc… Geen krimp. Nou ja, de bezel heeft karakter gekregen over tijd.
Santos is zeker een fraaie klassieker en een prachtig ontwerp! Respect daarvoor!
Nog een GS alternatief rond de 3.5 a 4k?
Toch wel fijn dat je dat dan allemaal niet zelf hoeft te doen ![]()
Bij goud bijna altijd zwart of heeel donker mokka. Het geheel wordt snel wat zwaar en verzadigd.
Dat is sowieso altijd het beste. Geen gezeik iedereen rijk.
Dat is jouw inbeelding en begint ook nog over oprekken?..…
Het is maar wat je wilt zien he? Ik zag er meer een schep in. Zo een waarmee je zand schept. ![]()
Waar het hoofd vol van is, loopt het hart van over.
Jammer dat ze voor die Ranger zo’n lelijk font gebruikt hebben voor de cijfers
Nice.
Maar alle grappen opzij. Als je echt een ranger wil, zou ik de Dune kiezen.
Waarom? Bij een collectie van 3, is diversiteit belangrijk.
Er staat een Dune bij ten2two. Sla je slag
Goede suggesties Roy voor @JacksonT
Ik voeg er nog een aan toe
https://www.schaapcitroen.nl/brands/longines/spirit/301991/?utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlemerchantcenter&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[NB]%20Shopping%20-%20Horloges&utm_id=22911013887&gad_source=1&gad_campaignid=22911013887&gbraid=0AAAAADsl0bPvTVIj4w3lY2Ejf6e46wCSS&gclid=CjwKCAjwsrbTBhAvEiwA0Bpp4cNvmGfGx68eNCnH_oalq2uoLGH8OhnYOloFdAesEg8RzBt6cqn01BoCISIQAvD_BwE
Twee absolute pareltjes. ![]()
Je hebt helemaal gelijk. De Santos zou echt wel een perfecte set zijn met de bb54 maar ik heb voorlopig nog geen 7k beschikbaar hiervoor.
Deze week een paar dagen naar Valkenburg dus de kans is wel aanwezig dat ik hem voor het eerst ga bepotelen bij Steiner ![]()
Prioriteiten stellen he!
Of schaap
T motto op HF is toch vaak budget verhogen.
Dus here we go.
1.De goedkoopste. Omega AT zwarte wijzerplaat 38 mm. Let wel voor de helft qua prijs van nummer twee wel lume en 3 x meer water dicht
-
JLC master control date
-
JLC master Control date en PR
- Breguet marine grijze wijzerplaat
-
- Omega Aqua Terra
-
- JLC Date
-
- JLC Date + PR
-