Aan die oplossing had ik nog niet gedacht, maar dat vloekt dan weer met het rood op de minutencounter. En ik moet eerlijk zijn dat ik niet echt van de custom orders ben.
Haha, ik probeer beide de combineren. Pennen zijn voor mij inderdaad de grootste verzamelhobby. En dus ook de grootste budgetconsumerende hobby. Fietsen verzamelen staat gelijk als briefjes van 500€ ritueel verbranden, dus ik hou het bij één fiets.
Dan zou ik de handwinder nemen en de automaat de deur uit gooien. Zelf heb ik op een gegeven moment ook vier zwarte field watches gehad die allemaal net een ander detail hadden (PRS29, Hamilton Khaki automatic, Archimede Pilot 39 en een SJE085 Alpinist), en dat resulteerde in onrust en toch horloges die stof hapten. Nu heb ik er nog exact eentje, de SJE085.
Iedereen is verschillend, maar ik zou er zelf voor waken om te veel variaties van hetzelfde te halen. Nu heb je acht horloges, dus dat valt mee. Mijn probleem ontstond toen ik er 28 had. ![]()
Die Sinn is lekker man! Kijk ik ook met een schuin oog naar. Dan heb je een mooi chrono trio!
als alternatief zou je kunnen kijken naar deze, dan heb je een setje met je Doxa.
Optie drie geen van beide ![]()
Mooi ding, maar prijzig, en in verkiez echt wel plexi. Niet dat ik de doxa daarom niet draag, wel in tegendeel. Al 14 dagen om de pols hier ![]()
Wat zijn er verder nog qua opties als je een triple calendar met maanfase wilt? Niets boven 40mm, en graag zo symmetrisch mogelijk qua dial indeling.
Ik weet wat ik zou stemmen, maar mis een poll?
Ja ik snap het! Die Sinn is echt wel een uniek horloge voor het geld en een super reissue! ![]()
Hmmm, ja. Ik zou zeggen zoiets…
En heel eerlijk? Ik zie er ook wel 'n paar die ík wat dubbelop vind: de CWC(s) en de UG(s). Maar goed, dat ben ik dan.
![]()
Thx!
Ik heb ze beide en passen ook prima naast elkaar in de collectie. De praktijk is dat ik de Breitling toch vaker draag. De Oris is te mooi om weg te doen toch?
Jlc! Lichte voorkeur voor de blauwe. Die is heel
mooi. Niet @purple300 ?
Maar de zilveren mag ook. Vergeet de iwc. ![]()
Edit. De zilveren jlc zou ik niet doen. Die is toch wat flets.
Jlc!
Je kan niet stemmen ![]()
Mooi hoor. Zeker is de Oris fraai, maar soms moet je keuzes maken.
Zeker weten