Yema kickstarter “Wristmaster”

Die hapjes uit de bezel is niet echt mijn ding.
Ik sla deze ook over
Lekkere stofvangers of ze nu inliggen of opstaan

Het trio compleet

Yema informeert dat ze de kickstarter doen om te investeren in hun uitbreiding. Geen probleem ermee. Ik heb de vorige 2 yema kickstarters en het zijn 2 hele leuke horloges.
Ben vooral geinteresseerd in de creme variant.

1 like

Wat is de prijs? Moet je je inloggen om dat te zien?

Die is nog niet gecommuniceerd volgens mij

Net in de inbox, de “early bird” prijs:

Had ze net wat scherper verwacht moet ik eerlijk bekennen…

4 likes

Vind het leuke horloges, maar pik er denk ik liever een keer eentje op als de kop er vanaf is :grimacing:

2 likes

759 EUR voor twee stuks! Dat klinkt als een mogelijkheid tot synergiën met andere forumleden :wink:

Eens zien, heb nog ergens een notitie liggen hier…ow ja…

In het groot: DENK ERAAN ROLY, BESTEL NIKS MEER VIA KICKSTARTER!!!111!!

Ja, dat was em

2 likes

Deze is al een stuk beter :+1: dan het eerste model, alleen mogen zie cappuchinno lume wel weglaten, veel te donker. Wordt het dan wristmaster Mark II ??

Of Legmaster ?? Chiefmaster ?? Plastermaster ?? Headmaster ?? Baristamaster ?? Driemaster ??

Hamtun?

Ik vind het wel leuke horloges, maar als het op deze vintage look aankomt weet ik wel leukere voorbeelden. Ik heb het gevoel dat Yema zich er vaak een beetje makkelijk vanaf maakt, ofzo.

Normaal gesproken krijg je op Kickstarter korting op het product omdat je de maker meehelpt de productie te financieren. Het product bestaat nog niet op het moment dat je instapt.

In het geval van Yema lijkt die vlieger niet op te gaan. Ze hebben het zelf over dat ze xxx stuks “in stock” hebben. Volgens mij was dit ook al het geval bij hun vorige campagne. Voorts vang ik in de virtuele wandelgangen op dat ze überhaupt geen crowdfunding nodig hebben. Dus mij lijkt dit vooral een actie van Yema om aan het eind van het jaar nog even een mooi stuk extra omzet te scoren, en wellicht weer wat extra volk aan te trekken dat het merk nog niet kende.

He gadver, zoals jij het omschrijft lijkt het wel een commercieel initiatief

4 likes

Trap er niet in !1!

Ondanks dat dit best modellen zijn met een eigen smoel(hulde Yema)zijn ze voor mij persoonlijk niet sexy
Ik heb eigenlijk al teveel horloges,ik wil nu alleen nog 1 of 2 topstukken aanschaffen

(denk ik)

Wat dan bijvoorbeeld? Ik vind ze wel leuk, deze Yema’s, dus ben benieuwd welke leukere voorbeelden er nog meer zijn.

De kickstarter actie vind ik ook maar gek, maar ach, kan daar ook weer niet wakker van liggen.

De eerste unboxing is al een feit :joy:

3 likes

Ze zien er in het filmpje toch best lekker uit :thinking:

Vooral de blauwe vind ik leuk. Nog niet zó leuk dat ik deze persé moet hebben. Wie weet komt het dat nog :slight_smile:

Ik had de crème versie van die vintage look op de korrel, €100 eraf en we hebben een deal Yema!