Really, really cool!
Erg mooi!
Ga je plezier van hebben.
Heel gaaf deze lightbulb💡 Wouter
Was in een vloek en een zucht uitverkocht. Mooi dat je er eentje te pakken hebt, ik vind ze super cool. Gefeliciteerd.
Die zijn er te weinig, Henk. Da witte gij ook.
Plaatje voor de sfeer:
Deze prachtige Yema Superman Armée de l’air PVD limited edition overgenomen van @Gisae
Super blij mee:blush:
Heel toffe aanwinst
De superman quartz @ the beach
Heeft iemand de superman 500 besteld?
Heel wat upgrades en no date
Ik ben heel blij met mijn quartz, ideale grab and go maar deze heeft eigenlijk en wat grijzere dial ipv zwart
Als ik foto’s van de automatische versies bekijk hebben die toch wel een echt zwarte dial wat mij iets meer aanspreekt
Ik draag deze sporadisch en heb daarom de quartz versie gekozen maar een no date is snel juist gezet natuurlijk
Beetje jammer dat enkel de blauwe variant witte lume heeft though 🫤
Ik heb juist voor de heritage gekozen, terwijl het de nieuwe 500 was die m’n aandacht terug naar Yema trok.
De blauwe lijkt me fantastisch te worden, de zwarte heeft mij te gelige lume.
Kan je toelichten waarom je de heritage verkoos boven de 500?
Het feit dat hij een Sellita heeft vind ik een voordeel. Nu heb ik de Yema 2000 in de Flygraf gehad, en ik had er geen problemen mee, maar een SW200-1 is natuurlijk wel een erg bewezen uurwerkje.
Dan vond ik de kleur lume pips op de Heritage mooi van kleur.
Ook het feit dat er nog een datum op zat vond ik geen straf.
Maar wat het echt doet: Ze hebben bij de 500 de bodem dikker moeten maken om de 200 meter extra waterdichheid te kunnen garanderen. Daarom hebben ze het glas verder in de lunette verzonken om zo de groei van de dikte van het horloge wat binnen de perken te houden, maar hij is toch echt een halve millimeter dikker dan de heritage geworden.
Ik houd van zo dun mogelijke horloges met lekkere bolle glazen. Dat hebben alle drie die Fransozen die ik hierboven postte. Dus heb ik gekozen voor het dunste horloge wat en passant ook nog het meest bolle glas had.
Ik ben er blij mee. Het draagcomfort is uitstekend, de lume is mooi neutraal van kleur zonder koud te worden, en de datum staat mooi. Dat hij dan “maar” 300m waterdicht is… Tja. Daar kan ik mee leven. Zo vaak duik ik niet.
Oh, en ik kreeg er voor minder geld dan voor de 500 nog even gratis een Tropic bij ook.
Ik heb de indruk dat je altijd tenminste 10% kan afdingen daar, als je maar even ingaat op het chatverzoek dat je krijgt
Ik heb standaard 16% korting op de site omdat dit mijn derde Yema is.
Ik kreeg 30% door de summer sale.
Ik heb over een bronzen zitten twijfelen, maar m’n vrouw vond het niks, dus helaas…
Het is net als met de sale van Christopher Ward… Wat ik echt zoek zit er nooit tussen.