Ik heb/had verder niet zoveel met het merk en de andere modellen, maar deze sprak me dan juist wel weer heel erg aan.
Dus zoveel mensen zoveel smaken gelukkig. Anders wordt het ook maar zo saai als iedereen hetzelfde model heeft
Zo op het oranje rubber lijkt het me een leuk zomer horloge. Ik wil er ook graag zwart rubber bij maar zag wel dat de prijzen van Yema Breitling/omega waardig zijn…
Iemand toevallig nog een tip voor zwart rubber, voor een zachter prijsje, wat aansluit op deze kast?
correctie. heb ze een bericht gestuurd. het rubber op de sous marine staat niet op de site maar kan je wel separaat bestellen als je ze een bericht stuurt. kost EUR 149,-
Ik vind hem erg leuk voor de oranje zomer en ik bestel ook nog de zwarte rubberen band wat dan weer mooi contrasteert met de bezel.
De bezel werkt trouwens heel erg lekker en soepel, net als het opwinden van het in-house uurwerk. Je voelt wel dat dit een horloge is wat normaliter net onder de €1000 zit ipv €500
Ik vind de hoekige kast erg mooi en de dikte is substantieel maar niet te dik.
Ergens doet de wijzerplaat me de denken aan de Breitling superocean en de kast aan de superocean heritage die ik gehad heb, alleen dan een stuk dunner.