Yema only topic

Ik heb/had verder niet zoveel met het merk en de andere modellen, maar deze sprak me dan juist wel weer heel erg aan.
Dus zoveel mensen zoveel smaken gelukkig. Anders wordt het ook maar zo saai als iedereen hetzelfde model heeft

Zo op het oranje rubber lijkt het me een leuk zomer horloge. Ik wil er ook graag zwart rubber bij maar zag wel dat de prijzen van Yema Breitling/omega waardig zijn…

Iemand toevallig nog een tip voor zwart rubber, voor een zachter prijsje, wat aansluit op deze kast?

1 like

In reviews zie je wel dat de rubber straps van hoge kwaliteit zijn. Volgens mij zijn sommige modellen op rubber zelfs duurder dan op staal.

1 like

Dat zie ik ook overal terug dus ben heel benieuwd

Maar dan nog is €280 wat overdreven wat mij betreft

1 like

correctie. heb ze een bericht gestuurd. het rubber op de sous marine staat niet op de site maar kan je wel separaat bestellen als je ze een bericht stuurt. kost EUR 149,-

1 like

Zeker geen kleingeld voor een stuk rubber nee.

1 like

€149 vind ik dan alweer iets betaalbaarder.

Maar eerst t horloge maar binnen krijgen en even kijken hoe ik een zwart rubber bandje vind staan. Ik heb er nog wel een paar liggen

1 like

Mijn NA is binnen

Eerste indruk is heel goed. Ben er heel blij mee.

Ik vind hem erg leuk voor de oranje zomer en ik bestel ook nog de zwarte rubberen band wat dan weer mooi contrasteert met de bezel.

De bezel werkt trouwens heel erg lekker en soepel, net als het opwinden van het in-house uurwerk. Je voelt wel dat dit een horloge is wat normaliter net onder de €1000 zit ipv €500

Ik vind de hoekige kast erg mooi en de dikte is substantieel maar niet te dik.
Ergens doet de wijzerplaat me de denken aan de Breitling superocean en de kast aan de superocean heritage die ik gehad heb, alleen dan een stuk dunner.

Al met al, blij mee

5 likes

Whoppa, hier ook maar ff x-posten, de Urban Flygraf:

13 likes

Niet nieuw maar wel
leuk om af en toe te dragen deze Meangraf Junior.

2 likes

4 likes

@Knutselkoning Tnx, je hebt mij aangestoken. :sweat_smile:

5 likes

Prachtig! :star_struck: Heel veel draagplezier gewenst. :+1:

Yema biedt nu meerdere modellen met forse kortingen aan, zag ik op FB, waaronder deze.

Vind dit zelf een heel scherpe aanbieding.
Actie is wel alleen nog vandaag.

1 like

4 likes

Mijn eerste YEMA: de Classique YEAU 002:

Erg blij mee!

En sjiek verpakt ook:

Tot nu toe voor mij onbekend merk, maar ga ze zeker volgen.

Wat vinden we hier van? Ik word weer hebberig van de witte. Terwijl ik me net voor had genomen om geen horloges meer te bestellen…

6 likes

Eerlijk is eerlijk, dit oogt wel erg lekker

8 likes

Die blauwe is ook niet te versmaden…

5 likes

Heb nog een code gekregen met 10% mocht je willen bestellen

1 like

Dank je!