Yema only topic

Plaatjes voor de sfeer.

8 likes

gaaf ding! erg mooi gedaan door Yema. De blauwe heeft voor mij de voorkeur ten opzichte van de witte.

Ja, de witte vond ik net iets tè. Ik heb 'm overigens besteld, de blauwe. Kreeg als ‘vaste klant’ 14% korting, en met Alma pay in 4 termijnen werd het wel erg (tè … )makkelijk om de knoop door te hakken :sweat_smile:

ik kijk er net wat gek naar, een sportieve chrono dial in een dress case, werkt bij mij niet en beetje vloeken met de originele

Met een bubbeltje met viooltjeslikeur en de onvolprezen klassieker van Evelyn Waugh (gaat elke vakantie mee) is het in Frankrijk, ondanks de temperatuur, best goed vol te houden. (C’est gentil de ne rien faire, zoals ‘dolce far niente op zijn Frans luidt)’.

4 likes

:rofl: misschien niet typen als je gedronken hebt… :rofl: (geintje!!!)

1 like

haha al is het weekend al wel begonnen, maar in vergelijking met het origineel vind ik de huidige een slap aftreksel, verschillende dials zijn te vinden, maar allemaal wel een sportief horloge

6 likes

Tja, smaken verschillen. Ik hou wel van een kleurtje ipv alleen maar zwart of wit

dial is niet zoveel mis mee, gaat mij om de case

Ik post wel wat plaatjes als 't ie binnen is, wellicht werpt dat een ander licht op de montre

Als ik een horloge in termijnen zou moeten betalen heb ik hem liever niet.

3 likes

Wat we vooral niet “moeten” hier, is aannames doen, mijn beste Gobert.

Is geen aanname. Is een stelling

Crap

2 likes

Nieuwe aanwinst!

10 likes

11 likes

Ai…die ging hard of nie?

Ja van zo’n 1.5 meter hoogte op de tuintegels…

Ik wilde een mesh bandje proberen, omdat ik dat ook op een andere Yema had gezien, en die heeft niet de beste sluiting.
Ik had m blijkbaar niet goed gesloten.

Ze gaan m maken dus stuur m van de week op naar Frankrijk

2 likes

Dat is een geruststelling, blijft knap lullig bij zo’n jong exemplaar…:see_no_evil:

Ja is vervelend.

eerste keer eigenlijk dat ik schade heb aan een horloge. Los van de kleine veegjes en Krasjes uiteraard

Hopelijk voorlopig ook weer de laatste keer

1 like