Yema only topic

Echt een toppertje deze Urban Flygraf

14 likes

Zeker… zeer fraai hoor :star_struck:
Blijven mooie dingen maken, dat Yema
:muscle:t3:

1 like

Ik heb z’n broertje. Maar ik vond hem op leer toch mooier.

1 like

Misstaat hem zeker niet. :+1: Vind alle 3 de Urban Sport modellen overigens goed staan op leer, maar mijn persoonlijke voorkeur ging toch uit naar het staal.

Vandaag bij de post deze Yema!

15 likes

Ik verwacht de mijne morgen of donderdag!

1 like

Ik ben niet bekend met Yema maar zag deze prachtige SKIN DIVER SLIM CMM.20 LIMITED EDITION vandaag langskomen op mijn Insta-feed? Heeft iemand hier deze beauty en indien ja, wat zijn je ervaringen, hoe draagt 'ie?

EDIT: Ik zie net dat hij bestelbaar maar nog net leverbaar is.

5 likes

Idd erg mooi :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik had mijn yema opgestuurd naar Frankrijk ivm schade aan de bezel maar hij is nu al een paar weken ā€œzoekā€ bij de vrienden van PostNL,

Dus ben bang dat ik die niet meer terugkrijg.

1 like

Dat is klote, en wie draait er voor op? Jij, PostNL of yema?

1 like

Ik had niet goed genoeg gekeken en had gekozen voor een klein pakket, Aangezien het minder dan 1 kilo was. Deze kon je niet verzekeren. Ik heb zelf nooit iets negatiefs meegemaakt en dacht dat t wel goed zou komen.

Had ik gekozen voor een medium pakket dan had ik t wel kunnen verzekeren zag ik achteraf.

Bij PostNL kom ik uit niet verder. Dus ik vermoed ik.

Ik ben gelukkig wel zelf verzekerd en m’n adviseur heeft me aangegeven dat t uitbetaald gaat worden als t pakketje over twee weken nog steeds niet terug is.

Maar t blijft irritant

Dus mocht iemand een oranje yema tegenkomen met een deuk in de bezel dan is ie van mij :joy:

1 like

Nou leuk, Yema skindiver, mooie bezel ook :heart_eyes:
Die wil ik…… €2250,- :flushed:
Laat maar zitten.:frowning:

3 likes

Wel met micro rotor

Yema heeft toch vrijwel altijd acties en aanbiedingen lopen?

Dan is het nog teveel voor een Yema

Verder wel een tof ding

1 like

Niet op micro rotor modellen. Ze moeten de r&d kosten terug verdienen

2 likes

9 likes

Nieuw bandje model Aquapilot, draagt erg fijn.
:watch::ok_hand:

11 likes

Voor Yema bezitters onder ons. Ik wilde van dit merk graag een aantal modellen passen. Helaas blijkt het niet mogelijk om dat in Nederland te doen. Nu ben ik vanaf volgende week vrijdag in Frankrijk en ga ik het in Lyon proberen.

Het manufactuur uurwerk 2.0 dat ze hebben, zie er heel anders uit dan ā€œregulierā€. Dus als er iets niet klopt met het uurwerk, zal het toch weer terug moeten naar Frankrijk. Hoe zien jullie dat? En heeft er al eens iemand onderhoud laten plegen bij Yema. Echter schitterende horloges maken ze en ook nog best wel uniek. Mooi om er een exemplaar van in de collectie te hebben.

Dit is een mooie Yema, is zeker niet meer nieuw te koop naar ik aannneem?

6 likes