Yema only topic

Zat hebben een horloge retour gestuurd voor reparatie en onderhoud, altijd vernomen dat de klantenservice echt top is.

Zelf geen ervaring mee, nooit nodig gehad.

1 like

Volgens mij heeft @Rutg3r momenteel zijn Yema opgestuurd, mogelijk kan hij zijn ervaring met je delen. Verder tot op heden geen negatieve ervaringen vernomen van anderen.

1 like

Ik heb er nu vier, nog geen problemen mee gehad (twee automaten met eigen manufactuur uurwerk, een handopwinder en een quartz). Ik lees en zie veel wisselende verhalen over de service, met een lichte tendens naar niet heel positief. Maar het is zeker niet onmogelijk dat men daar bij Yema intern een stevig gesprek over heeft gevoerd en dat dat nu aan het verbeteren is. Dat mag bij de vlot oplopende prijzen ook wel.

3 likes

Vandaag weer eens de Yema Rallygraf

8 likes

7 likes

Deze panda dan ook even posten vandaag. :slightly_smiling_face:

Fijn weekend alvast! Cheers. :clinking_glasses:

8 likes

Had iemand deze al voorbij zien komen? Yema Navygraf Supercompressor.

Foto’s van Yema:

Leuk model en zo te lezen met een compressor functie (dus niet alleen de looks).

3 likes

Mijn NA van vandaag:

7 likes

Mooi hoor. Veel plezier ermee.

De superman op een US flat link

Kroon en tube vervangen en geserviced, loopt strak binnen cosc dankzij @BMWX6M

B

3 likes

Ik vind de zwarte variant erg smaakvol, persoonlijk voor mij zou een beads of rice achtige band hem wel afmaken :ok_hand::ok_hand:

1 like

Schitterende combinatie! Welke band zit erop?

1 like

Dankje. Dit is de Aquapilot groen, als je dit in Google invoert kom je hem vanzelf tegen. :+1:

1 like

9 likes

Voor kerst mezelf een panda rallygraff Quartz cadeau gedaan. Ik vind hem op foto echt prachtig. Hoop dat hij in echt ook zo mooi is.

Met die kortingen die je bij Yema opbouwt wordt het wel aanlokkelijk om de collectie met Yema uit te breiden. :grimacing: Die divers zijn ook stuk voor stuk mooi.

Niks aan die divers :stuck_out_tongue:

Korting is zelfs onderhandelbaar als je zo’n mailtje van een sales rep krijgt , tis niet veel maar toch :slight_smile:

1 like

Prachtig exemplaar.

Sowieso reageren ze snel en goed op die chat. Langs die weg kreeg ik meteen 10% korting door mezelf ergens voor in te schrijven.

Twijfels over flygraf gmt of superman gmt

De Flygraf French Air Force met een blauwe plaat; ik zou het wel weten.
Ik dacht trouwens dat ze alleen de Navygraf met een GMT-compicatie hadden.

1 like

Met blauwe plaat staat ook op marktplaats. Maar ik tweifel daar erg aan ivm de blauwe plaat.
Zwarte plaat zonder veel kleurtjes is makkelijker te matchen met veel banden.

En superman gmt staat in dit topic ook hoor.