Yema only topic

4 likes

Ik vind de mesh best goed zitten, maar natuurlijk is dit een afhankelijk van persoon tot persoon

Ik had deze ook al voorbij zien komen vind het persoonlijk een heel mooi ontwerp (zeker de blauwe). Bij Fratello hebben ze er een artikel over geschreven waarbij het horloge er fantastisch uitziet in de foto’s.

Wat stijl, maatvoering en specs betreft ben ik wel overtuigd, alleen twijfel ik nog door de vele issues rond kwaliteit en customer service die je online terugvind over Yema in het algemeen.

2 likes

6 likes

7 likes

10 likes

Als de webshop mijn bod accepteert, dan word ik eigenaar van een Yema 500 Dato 39!

Wish me luck! :crossed_fingers:t4: :joy:

3 likes

Declined! :sweat_smile:

Ta, Fransozen… :unamused:.

1 like

In dit geval was het een Duitse webshop, met als antwoord: je praat poep.

Er kon niet eens een vriendelijke groet van af. :joy:

:grimacing:

1 like

8 likes
2 likes

4 likes

Xpost want… te stilletjes hier :thinking:

4 likes

Wist niet dat er een Yema topic was - daarom deze crosspost. Erg blij met deze klassieker!

8 likes

Ik mis deze jaren 80 Superman nog steeds, had ik niet moeten verkopen. Toch maar weer eens zoeken naar een oudje. (Of toch een nieuwe als beater… hmmm)

Gelukkig dit pareltje nog.

11 likes

Mooie band, Yema of ander merk?

Thx… 19mm oyster lange tijd geleden op eBay gekocht. Is merkloos maar wel goede kwaliteit (geschroefde links). Toendertijd niet gemonteerd omdat ik dacht dat het niet paste… endlinks moesten eigenlijk gewoon beetje dichtgenepen worden. Fit is niet 100% perfect maar scheelt niet veel.

1 like

3 likes