Starting in 2025, our primary focus is scaling up production of our French Manufacture high-end collection while launching a new entry-level Swiss Made collection.
We have partnered with a Swiss watchmaker located just a few kilometers from our workshops who will oversee the manufacturing and assembly of the upcoming YEMA Swiss Made collection.
This strategic partnership will allow our watchmakers to focus all their efforts on our French Manufacture collection.
Our new Swiss Made collection launches this Friday, February 21, at 9am CET | 3am EST.
Benieuwd waar ze mee komen.
Waar ik ook benieuwd naar ben is of iemand hier een rallygraf panda 1 op bruin leder heeft? Ik heb hem op een mesh-strap maar ben niet onverdeeld enthousiast.
It better be better. Heb er hier al een paar gehad met QC-issues.
Is dat ja? Binnenwerk of iets anders?
Ik heb helaas geen oude Yema’s meer in bezit, maar deze moderne versie van de Rallygraf is toch ook wel erg leuk om te hebben.
Dankjewel en helemaal mee eens.
Nu nog even een lederen band en prima in orde!
Vraagje hier: Ik vind de Yema divers heel mooi. Mooi design, fijn merk.
Maar ik ben niet zeker van het bezel lock mechanisme dag aan de kroon zit.
Deel van de aantrek van een diver voor me is dat je net wat kan prutsen met de bezel, of die snel even kan zetten etc. Dat lijkt me niet te gaan met een Yema.
Is het werkelijk zo dat je de bezel niet kan draaien zonder eerst de kroon uit te schroeven?
Kan je dat lock-mechanisme er in z’n geheel afhalen?
Heb hetzelfde.
Daarom een Navygraf gekocht.
Tegenwoordig met witte wijzers en indices verkrijgbaar.
Heerlijk horloge met prachtige 70’s look.
Mocht je tot aankoop overgaan, Yema stunt geregeld met korting…
Ja, die was ik al eens tegengekomen (ik denk in het blauwe deel hier trouwens). Prachtig ding met dat contrasterende geel.
Alleen zit hier geen datumweergave op, wat een must is voor me.
Gaat inderdaad niet zo snel met een Yema maar het voordeel is dat hij altijd netjes op 12 uur staat
Nadeel vond ik dat je makkelijk blijft haken met een trui of iets dergelijks. Heb ook gekeken of je deze makkelijk kon verwijderen maar dan moet je de kroon demonteren. Zou ik niet doen dus
Aan de andere kant is dit juist ook de charme van een Yema. Heb er verschillende gehad en nu dan een dresser en ik blijf het een mooi en betaalbaar merk vinden