Yema only topic

Inderdaad dikke WTF :grimacing:

Wellicht een ‘thermische breuk?’

2 likes

Dit vermoeden heb ik ook. Ook bij mij een glasbreuk nadat het horloge achter glas in de zon had gelegen. Kan ook zijn dat er in het horlogeglas al mechanische stress aanwezig was en dat de temperatuur het laatste duwtje richting breuk is.

2 likes

5 likes

Introducing the new Skin Diver CMM.20, equipped with our Manufacture micro-rotor caliber. This model features an innovative push-to-unlock bezel-lock mechanism, offering a cleaner design anda seamless tactile experience. More info on our official store.

9 likes

De nieuwe? Superman is ook niet verkeerd :ok_hand:t2:
Ook nog eens met een on the fly glidelock uitgerust :+1:t2:

Eens even wachten tot hij op YT te bewonderen is,levering vanaf juni

Dit is een letterlijke 1 op 1 kopie van de mail die ik vanochtend zelf van Yema kreeg. Een doorgestuurde reclame-uiting.
Is dat nu een bericht dat in dit topic thuishoort, vraag ik me af?

1 like

Bijna goed. Deze komt van hun Instagram :slightly_smiling_face:.
Maar,
-een Yema
-een nieuwe release
-te vinden op hun website
-gepost in het Yema only topic:

Dat mag gewoon (voor de liefhebbers) ter info gedeeld worden toch?
Gebeurt in andere topics net zo.

1 like

Nee, helemaal goed. Ik heb geen instagram, maar de email die ik vanochtend kreeg was woordelijk hetzelfde…
Het lijkt mij dat de liefhebbers dit zelf al via een email of een instagrammetje te zien gekregen hebben. Ik zelf dus in ieder geval wel. Het voegt m.i. voor de volgers van dit topic niets toe.
Het zou wat anders worden als je er een reactie / commentaar bij geeft.

Ja, mij hebben ze het niet toegestuurd.
Ben blij het hier te lezen.

1 like

Ik snap je punt hoor, maar ik heb naast de hobby ook nog een fulltime baan en 2 jonge kids. Ik heb niet (altijd) alle tijd en/of zin om extra tekst te moeten aanvullen. Als iemand geïntrigeerd is naar aanleiding van een nieuwe release kan diegene in mijn ogen ook zelf extra informatie opzoeken, of een bezoekje aan de website brengen.
Niet alles hoeft per se hier te hoeven worden voorgekauwd? Krijg je weer een informatie overload.

Zo ervaar ik dit in andere topics ook.

Ik volg namelijk wel meer topics uit interesse, maar dat wil niet zeggen dat ik voor elk merk geabonneerd ben op een nieuwsbrief en realtime op de hoogte ben.

Zoveel mensen zoveel wensen. Het is een forum, en als een bericht mij niet aanspreekt ben ik er zo weer voorbij gescrold. Maar voor wat betreft het delen van releases (ook een andere topics) ben ik juist blij dat de mensen de moeite willen nemen.

Ja.
Heb de mail ook ontvangen en vroeg me af hoe het push-to-unlock bezel-lock mechanism werkt….

…en even op de site gekeken.

Mooi dat ze van dat beugeltje afgestapt zijn,de nieuwe Superman Dato is voor mij wel een kanshebber,wacht nog even de filmpjes af dan krijg ik een beter beeld dan van gelikte renders.

1 like

Zulke zure reacties voegen juist niks toe hier.

Dank voor het delen @Martynnn! :ok_hand:t2:

2 likes

Verder alles goed?

2 likes

Wel grappig, dat beugeltje samen met de afgeronde hoek naar de kroon is juist uniek!

Voor mij idem: beugeltje leek me meer in de weg te zitten dan iets anders.

Die prijs van €1.890, is dat mijn verkeerde herinnering of is dat nu niet dubbel de prijs van de vorige Superman? Die zat toch rond de €800-900?

Jawel maar ook erg lelijk(en onhandig)ik vraag me dan altijd af waarom andere fabrikanten het niet gebruiken.

NA: Yema projectje

De wijzerplaat en strakke wijzers overtuigden me om deze kast opnieuw te gaan laten vergulden. Ik had nog een paar andere vergelijkbare projecten, dus dan kan alles mooi in één keer. Beurtje kan vast geen kwaad, maar hij loopt mooi.

2 likes

Vier Yema’s gehad, waarvan nu nog een over…misschien gaat deze ook nog wel weg, ik weet het nog niet.

2 likes