Eens, de tint van de band komt ook exact overeen met de accenten van het horloge zelf.
Thanks!
Het is inderdaad wel een smaak gevoel horloge dat je moet aanspreken. Hier zit ie erg vaak om de pols en de eerste gebruikerssporen zijn een feit…
Eens, de tint van de band komt ook exact overeen met de accenten van het horloge zelf.
Thanks!
Het is inderdaad wel een smaak gevoel horloge dat je moet aanspreken. Hier zit ie erg vaak om de pols en de eerste gebruikerssporen zijn een feit…
JA! %
Ik heb hem op mesh gekocht maar dat deed het niet voor mij. Nu deze Hirsch erop gezet. Ziet er vind ik, een stuk beter uit.
Deze mooie yema gaat eerdaags de verkoop in. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het graag.
Wat super foto’s door @myfriendscallmeKC van mijn begin dit jaar gekochte vintage Yema / LeJour Rallygraf. Heel erg blij mee, en in korte tijd een van mijn meest gedragen horloges in mijn kleine verzameling.
Zit nu met spanning te wachten tot de postbode een dezer dagen aanbelt met een bandje wat een replica is van waar de Rallygraf vroeger mee kwam.
Die is echt prachtig inderdaad. Heel gaaf.
Jeetje… heb nu zelf een Yema incoming! Echt!!
Prachtige collectie, Rosier!
Je hebt die Union niet weggedaan, hoop ik?
Zeker niet