Ik had mezelf op de early notification lijst gezet, wetende dat ik er geen gebruik van zal maken. Pilots zijn ook zelden mijn ding:
Ben jij daar een type voor dan?
Vond de hele hype die ze probeerde op te bouwen een beetje overdreven. Zeker toen ik het horloge zag. Jammer.
Nee, blijkbaar niet. Want heb hem teruggestuurd…
Niet mooi?
Het is een beetje klaar met kopen.
Waarom koop je hem dan eerst? Nu zadel je de fabricant op met onnodige kosten.
Hello, ik moet de knop om deze te kopen nog indrukken, maar ben na 2 dagen bijna continue zoeken, wensen definiëren, verfijnen, surfen, vergelijken, horlogeforum, youtube, chrono24, tot een 3-tal horloges gekomen, waarin tot m’n verbazing deze bovenaan staat:
In de 41mm.
Vraagjes:
- Is daar iets aan op te merken?
- Moet ik me laten verleiden door de slim versie?
- Moet ik me laten verleiden door één van de vele occasions op Chrono
Dankjewel.
Top looks met die band, mooie keuze
Is nog niet bij me opgekomen, maar bij deze Wristmaster gaat het ontdoubleren wel mooi gelijk op met 't patineren
Dus eigenlijk moet ik hem gewoon kapotdragen?
Precies
Daar zijn vintage horloges voor, de nieuwe horen in de kluis voor belegging
Yema, maakt leuke horloges. Tegenwoordig ook weinig op aan te merken. Zien er vaak mooi uit ook. Zijn in Frankrijk zelf in boutique te vinden. Mocht je deze zomer de kans krijgen is passen altijd aan te raden
Moeten, moeten waar gaat je voorkeur naar uit. Hier komt ook het passen weer om de hoek kijke .
Buy the seller, not the watch.
Staan genoeg goeie tweedehands en zelf nieuwe Yema’s met flinke korting op Chrono.
Kan de moeite waard zijn.
Zelf deze met veel plezier gedragen
Inmiddels doorverkocht
YEMA SUPERMAN FRENCH AIR FORCE STEEL LIMITED EDITION met referentie YAA41-AMS en het MBP1000 automatisch uurwerk.
In 2021 gekocht;; blijft nog steeds een heel geslaagd model.
Eén van de leukere modellen, vind ik. Die heb ik zelf in het rood.