Zenith of Omega?

Schrijf maar een puntje bij de Zenith. Wat een schoonheid! :heart_eyes: Deze Omega valt relatief saai uit tov deze beautie.

1 like

Mee eens.
En de in elkaar overlopende subdials vind ik gewoon niet mooi.

Mika

2 likes

De Omega!

giphy (12)

2 likes

Ik neig zelf iets meer naar de Omega momenteel (totdat ik hem om heb en weer zie hoe groot hij is)
De overlappende subdials is idd wel een punt(tje)
Nog een paar plaatjes dan maar…
watch-calibre-9300_1

![12793826_13690747_322|322x429]
(upload://uZVvF58obuI4rbiG6NN983pYhQC.jpg)


12793826_13690747_322

2 likes

Ik zou het wel weten, wist het wel, weet het wel …

6 likes

Liefst beide, want beide top klokken! :star_struck: maar als ik toch moet kiezen: de Zenith!

1 like

Zenith.

Alleen zou ik voor deze gaan:

Prachtig uurwerk, schitterende plaat met een soort Breguet numerals en zelfs een stukje goedkoper.

De enige Omega waar ik voor zou gaan is de classic Speedmaster, en dan zo vroeg mogelijk. Ik zou nooit voor een van de vele variaties of ‘limited editions’ kiezen.

5 likes

Speedmaster! Maar dan liever de Moonwatch

1 like

De Zenith. Omdat hij veel mooier is.

2 likes

Ik schaam me dat ik nog nooit een Omega heb gehad. Meermaals een Speedmaster overwogen, maar steeds uiteindelijk iets anders gekocht.

Twee Zenith chrono’s in de collectie…

9 likes

die verschillende kleuren tellers maken de Zenith uit balans en de Speedmaster is te groot met 44mm, dus geen van beide zou ik kiezen :-1:

1 like

Als groot Omega fan zeg ik: de Zenith in dit geval. De GSOTM doet me niks (net als de meeste nieuwe Speedmasters) en is te groot, terwijl de Zenith voor mij begerenswaardig is. Persoonlijk zou ik voor de 38mm gaan maar 42 is niet te groot voor een sports watch en het ligt een beetje aan je pols.

2 likes

Ik vind de Speedy Panda wel het mooiste alternatief … ik zou voor die gaan …:heart_eyes:
Van de 2, dan de Zenith… maar … Panda is wel mooier :grin:

1 like

Voor mij toch echt de Omega Speedmaster.

2 likes

Blauwe hoek. Zonder twijfel.

1 like

Nu wil ik deze:

10 likes

Doe dan tenminste die met blauwe plaat.

Ik kies ook voor de Zenith, maar vanwege het formaat van de Omega.

Ik vind dit echt geweldig. Dus dit zou ik dan willen in Zenith maat. Zucht, wij maken het onszelf ook snel moeilijk hè?

6 likes

Kort en krachtig de Omega.

2 likes

Zenith als ik enkel tussen de blauwe en rode hoek mag kiezen!

1 like

Dit! :ok_hand:

2 likes