Zenith only (Deel 3)

Nog eentje voor de sfeer.

15 likes

:joy::+1:

1 like

18 likes

Wat vinden de Zenith kenners hier van?

Heb deze referentie al een tijdje in het vizier maar er is zeer weinig aanbod. Natuurlijk zal ik hem eerst Live willen bekijken, maar indien hier vooraf al vraagtekens zijn bespaar ik mezelf vier uur in de auto.

Heel mooi :ok_hand:

1 like

Goud is natuurlijk wel heel mooi.

Maar had je die stalen met blauwe dial in het blauw hier gezien. :grin:

1 like

@AB64 heeft 'm in het staal:

2 likes

Had ik gezien. Dat is een heel ander model; geen triple calender/moonphase. Of heb ik een andere over het hoofd gezien?

1 like

Ja je hebt gelijk. :+1:

Is een chrono.

Ik zie niets vreemds, een prachtig horloge. Maar toen je hier in Mei naar vroeg gingen ze voor €2000 minder weg dus wellicht dat er nog wat lucht in de prijs zit.

1 like

4 likes

Ja klopt deze is nogal fors in prijs. Er zit weinig beweging in deze horloges dus zal nog wel wat ruimte in zitten.

1 like

Pijnlijk mooi

1 like

Doe het. Niet.

2 likes

Akkoord. Die conclusie heb ik inmiddels ook getrokken.

3 likes

Heren (en enkele dames),

Zenith only Deel 4 gaat zo meteen de deuren openen. Nog pakweg 6 posts te gaan in Zenith only Deel 3.

Ik geef met deze Covergirl post alvast een laatste zetje hier en zie jullie straks aan de andere kant…

8 likes

Ik ook! :smiley:

Ik denk dat ze aan elkaar gewaagd maar ook totaal verschillend zijn en dus prima naast elkaar passen in een verzameling.

:slightly_smiling_face:

8 likes

Je vroeg erom, nou dan kan je het krijgen ook :grin:

1 like

Tot zo…

13 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Zenith only (Deel 4).