Zijn deze prijzen iets té goed of niet? (HK)

Kan de link niet zo snel vinden van een test tussen een ETA caliber en zijn chinese Seagull kloon waarbij de kloon er volgens mij beter uit kwam.
Linkje iemand?

Ik baal gewoon dat de paardenmelk die ik in Kazachstan dronk niet echt was.

19 likes

TS zit waarschijnlijk al met een NA om de pols ons uit te lachen hier :wink::+1:

10 likes

Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten :face_with_monocle::thinking:

Ben benieuwd of TS de winkel inmiddels heeft betreden? @Dunzdeck?

2 likes

Die zit lekker bier te drinken op een terrasje zag ik op Instagram. Ik geef hem groot gelijk :beers:

7 likes

Zal wel nepbier zijn.

10 likes

Ik vind het persoonlijk wel heel debiel dat Chinese mensen nog steeds vogelvrij zijn als het over discrimineren en generaliseren gaat. Dingen moeten zo waar genderneutraal zijn, zwarte Piet is dood, we moeten ons beraden op onze visie op ons slavernijverleden,… Maar,…

Een ouderwetse poepchinees, een sambalbij of Chinese troep,… Het moet allemaal gewoon kunnen…de normaalste zaak,… Bah!

16 likes

De gemiddelde Europeaan gelooft nog steeds in de mythe van de superieure westerling.

4 likes

Ja juist, de top klasse word veelal in Azië nieuw aangekocht.

Jochies, zullen we lief zijn tegen elkaar?

3 likes

This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.

Héél klein beetje gesneden, zonder aanziens des persoons. Nu gewoon weer verder en geen koeien uit de sloot halen (al liggen ze er nét in).

6 likes

Het is dus een Seiko geworden… :+1:t2:

1 like

Ja, al heb ik vandaag nog meer high-end tweedehandszaken gevonden. Oa met een nieuwe Hulk full set voor 82800 HK$, een 14060M voor 54800 en een 14060 zonder papieren voor 43000… ook meerdere BB’s voor 21000!

Mooie prijsjes!

1 like

allemaal om de pols, meenemen en ons er een plezier mee doen door ze goedkoop te verkopen :slight_smile:

Ten eerste heel veel plezier in Hong Kong!
Afgelopen september heb ik een leuke vintage Tudor gekocht op Queensroad.
Best tof aanbod en voor een leuke prijs.

1 like

Volgens ben ik daar ook geweest. Als er geen “full set” erbij staat, dan is het alleen het horloge. En ze plastificeren alles.

En volgens mijn collega is alles echt. Dit is een foto van mijn laatste zaakreis.

1 like