William Wien is een betrouwbare handelaar, ook scherp geprijsd.
Als je die Speedmaster echt wil hebben ,dan zou ik mij ook niet druk maken om die paar honderd euro…
Na een paar maanden ben je dat geld weer vergeten maar heb je wel je droomklok.
Als je nu gaat bezuinigen en je koopt toch die ‘‘net niet’’ speedmaster,blijf je er spijt van houden ,dat je toen niet die paar honderd piek meer hebt betaald…en dat gevoel blijft lang…heel lang…en steeds als je dan een dubbel saffier ziet, blijft het steken…zeg maar.
meerdere komma’s in één zin…mag dat?
Kom net van Ramon ( Crownguard) heb mijn nieuwe Speedmaster Moonwatch bij hem gekocht.
Perfect geholpen en vriendelijk voor een goede prijs gekocht.
Zeer zeker een aanrader.
PM voor meer info.
Kan m leveren voor je
Neem Saffierglas, dan bennje iets zekerder van minder kans op krasjes op het zichtveld.
Ik zou voor saffier gaan. Maar dat is mijn tik, ik moet saffier op mijn klok hebben. Zo dus ook op mijn Skx’en , Sumo en Shogun bijvoorbeeld.
Plexiglas. Net als Armstrong.
Armstrongs speedmaster bleef in de Apollo 11 achter. De speedy van BuZz Aldrin was THE Moonwatch
OK. Plexiglas. Net als Aldrin.
Ik ben ook een saffier fan. Maar toch bewust een plexie speedmaster gekocht. Omdat het optisch mooier is.
Zie foto van het web. Links is plexie, rechts saffier. Saffier zorgt voor een witte rand om de wijzerplaat.
Ko
Plexi! Bijna een jaar in bezit en slechts één keer licht hoeven te poetsen.
Yes!! The re-edition met opgelegd logo!
Neemt niet weg dat Armstrong wel degelijk een Speedmaster had…
Strikt genomen had geen van de astronauten een speedmaster. Ze hadden hem in bruikleen van NASA.
Strikt genomen waren de Speedmasters in hun bezit. Niet hun eigendom…
strikt genomen zijn we met z’n allen veel te veel aan het doorzagen over een horloge
Daarbij is de maanlanding een hoax. Dat weet iedereen!
strikt genomen, uh nee, gevoelsmatig heb ik het idee dat Omega meer limited editions uit geeft dan “gewone” uitvoeringen, puur mijn gevoel hoor,