Deze vind ik persoonlijk ook erg mooi

Ik heb nu inderdaad een quartz maar moet bekennen dat ik niet echt een voorkeur heb. Ik kan me voorstellen dat een automaat iets onderhoudsgevoeliger is.
DE nieuwe Citizen 8 series 890 zijn heel aangenaam in 40mm, ruim binnen budget ook, en zowel sportief als luxe - zeker in de gouden versie als je durft. Via Monochrome ;
Nee nog niet, maar een ander forumlid gaf de suggestie er een dagje uit van te maken. Dat idee staat me wel aan! Dus waarschijnlijk ga ik met de wederhelft binnenkort op een fysieke horloge jacht.
Groen!
Kwam trouwens net op chrono24 een ongedragen blauwe longines conquest 2023 38mm tegen voor 1400 euro. In Belgie. Nou dat is echt een mooi horloge in dit prijssegment.
Straum Jan Mayen
In typische HF stijl natuurlijk ook een suggestie boven je genoemde budget
Een topper
Extra band erbij, en mocht @nasolini het niks vinden, verkoop je hem hier weer gewoon.
Misschien ook een mooie opstap naar wat anders, kan je vast wennen aan het model (alhoewel, waarom zou je dit upgraden : net als die Citizen van mij, eigenlijk al perfect voor dagelijks gebruik).
Worden eigenaren van deze dingen zelf niet eens gek van die integrated bracelets? Lijkt mij bijzonder irritant dat je dan weinig keuze qua straps hebt.
Inderdaad prachtige duiker. Alleen jammer van de afwezige ‘3’…
Ik kan je deze aanraden!
Voor de prijs een zeer mooie dial en prettige zit rond de pols door de bracelet link vorm.