Citizen Octagon sport
https://www.horloge.nl/pictures/citizen-bm7631-52l-active-sport-17397311.webp
Eco-Drive mid size 37 mm Promaster. Robuust, compact, ziet er goed uit en geen omkijken naar. BIJ BOL rond de 230
De speciaal voor dit horloge ontworpen solid stainless bracelet is aftermarket en verkrijgbaar bij Islander watches, zoân 70 euro incl. shipping and tax. Ben je voor precies 300 rond klaar.
Of, die is wel erg fraai. Vooral op staal. De indexen doen me beetje aan mn GS denken
HIer zegt verder niemand wat op, maar ik vind het een erg mooie optie, met saffier, en waterdicht, voor een scheet en een knikker.
Echte foto: heel mooi voor âŹ315 incl. alle kosten.
Zo is dat, ook makkelijk de tijd verzetten op vakantie buiten onze tijdzone. Solar en radio controlled, geen omkijken naar. Originele stalen band draagt prima, ook al is het zogenaamd een Seiko rammelband.
Die Oceaanus is toch bij verre de beste suggestie hier? Als je door deze 46 berichten scrollt zie ik heel veel eenheidsworst horloges voor 300 euro die ik nooit zou geven. Daar is niks speciaals aan. Deze Oceanus is doordacht, vol features en prachtig afgewerkt. Dat verslaat wel die anonieme Citizens en Casioâs die je na aankoop wel voor 40% minstens kan afschrijven.
Hij verdient het beste en die Oceanus is het als je het mij vraagt. Of die Orient dress watch die was aangedragen maar die is een stuk minder breed inzetbaar en feature arm.
*eenheidsworst Seikos etc ook, toch niks spannends aan die aangedragen modellen. Lijkt heel veel op elkaar
Net TL-1 en meteen rellen?
Niets tegen Seiko in het algemeen he!
Naargelang hoe gehecht de beste man aan het vorige exemplaar was⊠laten herstellen?
Vind ik altijd een leuke. Zoân oud wrak in een kast vinden en als nieuw teruggeven. Blijkt âie dat voor zân eerste communie van zijn opa gekregen te hebbenâŠ