Dat ding is toch door iemand gespot en daarna is er iets in gang gezet…
Woningovervallen gaan veel vaker gebeuren nu er steeds minder contant geld is en alles steeds beter beveiligd is, aldus de Politie.
Toch zijn het dit soort berichten waarom ik mijn Rolex heb verkocht. Het is het mij gewoon niet waard. Ik wil gewoon comfortabel met mijn horloge over straat kunnen en dat is een stuk makkelijker met Tudor en Breitling.
https://opsporingverzocht.avrotros.nl/amp/man-thuis-opgewacht-en-met-geweld-overvallen/
Ik vraag me wel eens af of mensen die replica’s dragen dat ook eerlijk vooruit komen tegen vrienden en familie , je moet er toch niet aan denken (zoals in het verleden al eens is gebeurd )
Dat je naaste jouw Replica gaat verdedigen bij een overval of straatroof en dan gewond of erger raakt…omdat hij/zei denkt dat het een echte is
Ik draag mijn Rolex (Submariner) zonder zorgen buiten, ook als ik naar een stad ga, want ik weiger me te focussen op eventuele confrontatie met het uitschot van onze samenleving.
Waar ik meer zorgen over heb is gewoon thuis; in het leven van alledag… Daar beschadigen mijn horloges namelijk nogal snel. Ik ben een lomperik in mijn bewegingen en loop regelmatig met mijn armen tegen deurposten aan en meer van dat soort dingen.
Thuis dus de minder kostbare horloges aan de pols en als ik ‘uit’ ga b.v. mijn Rolex.
Het meest verrassende vind ik dat je verrast lijkt.
On topic:
Mijn duurste horloges zijn een Vertex en een Tudor Ranger, die lijken mij niet zo interessant en bekend bij de boefjes.
DNK helpt mij ook een handje m.b.t. inbraak en overval thuis.
Die agent was gewoon bang dat jij van je daytona zou worden beroofd als er 4 agenten bij staan?
Daders gepakt trouwens?
Nah, ik vind bijvoorbeeld stationsplein Eindhoven minder relaxed dan pakembeet utrecht hoor. Maar goed dat is stad vs stad.
De man is gewapend en had gewoon grote moeite zich te beheersen…
Die was bang zijn baan kwijt te raken!
Ja, kennelijk.
Nee joh, geeneens sporen onderzoek.
Hele dashboard eruit getrokken en schade gereden.
Als jij autodief bent, zorg dan tenminste dat je kan rijden, zou je denken.
Triest dit. Heel triest.
Wat een fijn, opbeurend topic.
Dat is nog een koopje, Amsterdam was je 50 eurie kwijtgeweest Laten we over den haag nog maar zwijgen, had daar laatst een klus stond 25 eur per uur op die meter
Ja want in de auto ligt ie veilig je komt daar voor een gestolen auto en dan zegt die agent leg je horloge even in die andere auto zodat ze die ook kunnen stelen
twee voor de prijs van 1. dat is inderdaad ongelooflijk
Hij vond dat ik het horloge af moest doen, want er keken al allerlei mensen naar me.
Ik heb bovenarmen zo dik als de duimen van @JohnWick. Heb de bouw van een 12 jarig jongetje uit Biafra. Het gezicht van een engel en vuisten zo groot als kastanjes. Tot slot scheer alle 23 baardharen elke ochtend weg. Ik straal ongeveer net zoveel gevaar uit als Wibi Sourjabi. Ik heb er ook geen last van.
Ik heb het vaak hier genoemd, zorgvrij draaggemak.
In mijn geval gaat het niet om het dragen buiten aangezien ik geen Rolex draag maar algemeen gezien om de waarde. Ik merk bij horloges boven de 3k dat ik te bewust ben van de waarde in negatieve zin. Ik ben bewust bezig met de locatie van mijn arm vs een muur als ik in de buurt kom. Of als de hond me begroette. Hierdoor geniet ik stukken minder van het horloge. Ik had dit een beetje bij de Tudor BB58 maar veel bij de Tudor Chrono. Ik geniet meer van de Duro want die heeft dat niet. Oplossing, ik draag geen horloges van meer dan 3 /4k meer. En geniet heerlijk van mijn horloges. Mischien komt het met de tijd en anders niet ook prima. Een horloge moet een genot zijn om te bezitten en dragen en niet voelen als handboeien.
precies dit idd.
Echt de beste uitvoering ooit en tevens een absolute sub killer!
Haha herkenbaar. Een horloge gaat eerder langs de muur van de schuur of tegen een deurklink bij mij dan iets anders. Heb een keer een horloge verkocht aan een schilder die een beater zocht omdat hij al voor de derde keer het saffier van z’n sub aan gort had gestoten en dat werd toch een beetje prijzig.