Dat je er vanuit gaat voor je rendement dat je horloges niet volledig naar de gal zijn na 2 jaar. Die kan je niet voor 200k op je balans houden. Je zal stevig moeten afschrijven op die 200k investering, dat gaat sneller dan de knieën van Van Basten zeg maar.
Marges zullen niet fantastisch zijn inderdaad, omdat er veel op gaat aan verzekering (als iemand dit wil verzekeren) en onderhoud/herstel. Maar als de verhuur van luxe auto’s (blijkbaar) uit kan, waarom horloges dan niet?
Nou nou nou.
Dat zal best wel meevallen. Maar er zijn zeker kosten en wellicht horloges die helemaal niet zo veel afschrijven.
Ik schreef ook dat het eea te optimaliseren is. En ik vroeg je met welk rendement jij tevreden bent? Te meer je zelf zegt dat eea niet haalbaar is.
Met jouw getallen weerleg ik dat al snel, dus er is vast wel ergens een geoptimaliseerd verdienmodel met het verhuren van horloges.
Ik ga niet huren en was ook niet van plan om te verhuren. Maar er is vast een markt.
Afhankelijk van de volatiliteit welke naar mijn idee hier erg hoog is. Minimaal 15%. Nog los van het gegeven dat ik dito weinig zin heb in de ellende die dit met zich meebrengt. We hebben het nog niet over beveiliging gehad bedacht ik me net.
… Een heleboel kosten gehad. Maar we hebben ook nog niet over de optimalisatie gehad. Misschien kost het volatielste horloge maar €10000 en brengt het 350€
Dan heb je er 364000 per jaar op je 200000.
Nou zijn dat ook nog allemaal rolexen. En die brengen zeker nog €8k op na een jaar. En dan is elk krasje ook nog eens betaald vanuit de borg. Want hé dat was de afspraak….
Krijg steeds meer zin om dit nader uit te werken ![]()
Is het niet veel interessanter om een horloge te huren tijdens het scheiden?
Wat wil je ermee uitstralen? 99% van de mensen letten niet op een horloge. Dus je houdt alleen jezelf voor de gek. Spaar voor wat je mooi vind dan is het je meer waard bij het dragen
Ik heb zojuist alvast www.klokjehuren.nl even voor de zekerheid geclaimd.
Dat is voor paupers
Denk je dat je alle acht horloges elk weekend kunt verhuren?
Nee man gek, kei pauper, als je iets kan betalen dan draag je toch gewoon lekker iets anders.
Nee vier in het weekend en 4 op de gratis maandag. Die plannen dat dan op de gratis maandag zodat ze bij brikki voor 450€ een Rolex kunnen huren. Voor alleen de ochtend of de middag hè. Zelfde dag retour. ![]()
Met een beetje inzet gaat de bezetting omhoog naar 2x op de gratis maandag. Kwestie van marketing. ![]()
Niet zo serieus mannen!
Of je zoekt een leuke Seiko SNKL41, dan heb je een Grand Seiko 5.
Misschien een net leren bandje erbij, dan komt dat helemaal goed.
(Foto van Monsterwatches)
Horloge huren - dure auto erbij huren een een trouwerij bashen ![]()
.
Nope - als ik het niet kan/ wil kopen dan zeker ook niet huren.
Huren !!!
Dat klinkt zo pauperig.
Kunnen we het hier niet gewoon hebben over.
-flipperen
-upgraden
-collectie uitdunnen
Dan lijkt het net of je uit weelde doet ipv armoede.
Dat was zijn enkel. De rechter om precies te zijn.
Altijd een pijnlijk begin van je dag als je sport
referenties worden gecorrigeerd.