Zouden jullie een Horloge huren?

Nope.

Voor het juiste bedrag is alles te huur en/of te koop.

Dit.

:rofl: :rofl:

:nerd_face:

2 likes

Dat is bij mij nu ook al het geval. Nou ja. Het ‘you will own nothing’ gedeelte dan.

1 like

als je anders nooit een horloge draagt waarom dan voor een speciale gelegenheid wel?
en dan nog wel eentje huren, als dat tegenwoordig ook al kan?
wil je belangrijk doen?

Is het, volgens de forumregels, überhaupt toegestaan dat jij hier post, als je helemaal geen horloge hebt?:man_police_officer::thinking::wink:

1 like

Ja man.

Net doen of ze een horloge kunnen betalen.
Of klok kunnen kijken.

Vanaf nu vertrouw ik niemand meer met een horloge.

1 like

Ik ben zo stervensnieuwsgierig naar welk horloge hij had willen huren. Weet je dat toevallig?

Puur even om te kijken of mijn vooroordeel bevestigd gaat worden. :slight_smile:

Ik ben dan wel weer benieuwd waar jij aan dacht…:thinking::smile:

1 like

Ik dacht aan protserige en totaal ongepaste dingen, uiteraard. Ik vermoed heel erg niet dat het een IYKYK horloge gaat zijn, of iets wat ik als “net” zou bestempelen.

1 like

Miaschien niet beste antwoord, een vraag met een vraag beantwoorden maaaaar zou jij jouw horloge aan iemand huren? Ik niet en daarom zou ik het niet van iemand anders huren.

1 like

Ergens vind ik het idee niet zo raar. Dingen die je verder nooit meer zult gebruiken kun je beter huren dan kopen. Trouwjurken en pakken worden ook verhuurd, net als trouwauto’s, dus waarom die dresswatch die je toch nooit meer draagt niet ook gewoon huren?

Zelf zou ik het niet gauw doen natuurlijk, ik heb genoeg horloges liggen voor allerlei gelegenheden :sweat_smile:

Ik zie wel een risico voor de verhuurder. Na een poosje horloges verhuren blijkt dat hij allemaal neppers terug heeft gekregen :face_with_peeking_eye:

Verhuur gewoon nepperts.

Horloges verkopen is ook pauperig. Gewoon nieuwe kopen en de oude weggooien.

3 likes

Een horloge is het minste van mijn zorgen op mijn trouwdag, zou ik denken.

Geen probleem, doen.
Zelf heb ik een zwarte onderbroek gehuurd voor onder mijn pak.
Ik had alleen maar witte namelijk. :wink:

De bruid huren en een mooi horloge kopen is geen optie zeker?

3 likes

Ook niet nodig, als je gaat scheiden weet je immers al hoe laat het is. :grin:

3 likes

Dat nieuwe horloge was het leukste aan die hele dag.:see_no_evil::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee, natuurlijk zou ik geen horloge huren. En al helemaal niet voor een/mijn bruiloft, want dan draag ik geen horloge. Maar jah, ik heb al horloges. Voor een echte liefhebber die wel graag een horloge wil dragen op z’n bruiloft kan ik het me voorstellen dat je er iets bij zoekt waar je dan alleen nog van kunt dromen wat je trouwoutfit helemaal af maakt. No big deal, ieder z’n ding. Overigens hebben de meeste mensen al een horloge op hun bruiloft. Dat heet dan een ceremoniemeester/wedding planner.

Maar de realiteit is vermoedelijk dat het vooral wordt gehuurd door mensen die ermee willen flexen. Ik bedoel; als er in dit hypothetische bedrijf een gouden Nautilus, een Sub en een Tank te huur zijn… ra, ra, ra welke blijft er dan liggen :grin: Daarbij zijn er bijvoorbeeld de noord Afrikaanse bruiloften waar de helft van de gasten ook in een huurauto van minimaal een ton komt terwijl ze ergens in een huurflatje wonen, want je bent wat je ‘hebt’. Geen kritiek trouwens, voor de tere zieltjes onder ons, maar mijn ervaring met de (zakelijke) cultuur aldaar.

Al met al denk ik dat er zeker een markt voor is. Stel, je hebt dit als idee voor een onderneming, dan zou ik niet hier je klanten zoeken of marktonderzoek doen. Hier zit je doelgroep niet. Ik zou een samenwerking zoeken met verhuurders van die dikke auto’s. Die hebben je doelgroep al. En wat betreft de bezwaren zoals borg, huurprijs, voorwaarden etc: gewoon afkijken van die eerder genoemde autoverhuurders. Er zijn er die erover vloggen.

Ik heb het geluk enkele geërfde horloges te hebben, en zou dan ook een volstrekt waardeloos maar toepasselijk familiestuk dragen.

Aan iemand die ik vertrouw zou ik het uitlenen. Waarom zou ik daar geld voor vragen?

1 like