2x verwijzing naar discussies op horlogeforum 👍

Hallo allemaal,

In de laatste video (en ook al een paar keer in voorgaande video’s) werd er 2 maal gerefereerd naar topics/discussies op horlogeforum. Het betreft de Rolex en de Tag Heuer vintage vs modern discussie. Leve het horlogeforum hoezee hoezee! :sunglasses::+1:.

MvG Ralph

14 likes

Ik kwam deze video ook tegen, maar de lange duur en de twee pontificaal geplaatste flesjes Heineken hielden me tegen om te kijken. Gelukkig vermeld jij nu even de belangrijkste zaken :+1:t2::wink:

11 likes

:joy:
Die lui van AVW hebben zeker smaak maar op gebied van pilsener had ik meer verwacht! Brand of Grolsch bijvoorbeeld.

4 likes

Sws de toon… ik trek t niet meer. Gisteren toevallig een stuk gekeken. Net wat te zelfingenomen. Ik haak af.

13 likes

Om over de reacties onder hun video’s nog maar te zwijgen.

3 likes

Ik heb deze lange filmpjes vaak op de achtergrond aan staan en vind het afentoe wel leuk om te horen wat Jasper te vertellen heeft. De filmpjes van Jasper alleen kijk ik vaak wel aandachtiger en met plezier!
Helaas, van z’n ‘sidekick Nick’ word ik niet bepaald vrolijk.

De filmpjes zijn erg gericht op een doelgroep waartoe ik niet behoor. Of wil behoren. Ik krijg het niet voor elkaar een filmpje uit te kijken.

Winkel :white_check_mark:
Kennis :white_check_mark:
Social Media inzet :x:

10 likes

HeinHikken zal net even wat meer sponsor geld over de buhne knallen.

1 like

Wat een toeval dat het jouw topics zijn zeg.

Je krijgt van mij een halfgemeende digitale schouderklop :+1:

12 likes

Nu je het zegt, blijkbaar valt Ralph wel in de doelgroep.

1 like

Jasper heeft zeker kennis en ook sommige filmpjes zijn interessant om te kijken.
Maar ik vind nog steeds dat over het algemeen niets goed is behalve wat ze zelf verkopen.

Dat ja. Jasper heeft gewoon wel kennis in huis. Nick amper.

1 like

Gefeliciteerd en driewerf hoezee, je topics maken overduidelijk iets los. :+1:

1 like

Ik ben het niet altijd met de jongens eens, maar de video’s zijn wél leuk om te kijken vind ik. op het gebied van Rolex steek ik er ook nog iets van op ook. Ik zou best eens een dagje in de winkel willen werken daar, lijkt me tof om zo je hobby/passie en je baan te combineren.

1 like

Los daarvan… Heineken is, vanuit mijn perceptie als leverancier, een wat vreemde tent.

Deze organisatie komt op mij over als een studenten-core-achtige ballentent met rare mensen in dienst. Serieus zaken doen met deze club is gewoon moeilijk, cultureel gezien, voor een boer als ik.

Maar ja, Hertog Jan en Grolsch zijn ook al van internationale toko’s, dus drink ik liever een korenwijntje of whisky.

Bols

Jasper zorgt er wel voor dat de horlogerie in leven blijft bij een nieuwe generatie. Ik denk dat als er geen mensen zoals Jasper waren de horloge hobby langzaam zou uitsterven. Het taalgebruik kan je misschien tegenstaan maar dan heb je denk ik last van een generatiekloof. Ik ben pas 51 maar kan het wel waarderen. Je moet het ook allemaal niet zo serieus nemen. Single malt Whiskey als een shotje drinken vind ik echter niet kunnen. :wink:

9 likes

Ik denk dat Heineken zich briljant profileert, internationaal gezien. De USA is een makkelijke markt want daar kunnen ze al helemaal geen bier brouwen, dus dat ze daar bekend zijn is logisch. Maar je ziet dat Heineken bijvoorbeeld ook heel intensief in de F1 sponsoring zit.

AVW is een Nederlands bedrijf in een niche markt met een relatief groot internationaal bereik. Dat kijkers van overal op de wereld deze hippe knullen met Heineken zien, is ze genoeg waard denk ik.

2 likes

meneer heeft nog nooit craft beer gedronken? Hahaha

1 like

En verder: walgelijk filmpje, ugh. Ik ben blij voor ze dat ze zo lekker enthousiast zijn maar ik sla het even over

Uitgaande van kansberekening snap ik het wel.

10 likes