De wijzers zijn groenig/wit. Dit zou meer richting geel moeten zijn. Als je kijkt naar de bolletjes tritium op de plaat zit daar een behoorlijk verschil tussen.
Hoop dat de prijs scherp is dan is er tenminste nog iets scherp ![]()
Iets kopen wat je mooi vind
verder zou ik persoonlijk een Day-Date altijd met gouden band kopen, voor de rest zijn het alleen maar
![]()
Plus 15%. Jeetje, wat een geld voor een volledig overgepolijst hok.
@Fliegeruhr hoeveel ervaring heb je met horloges kopen en beoordelen? Rolex vintage is best wel een slangenkuil.
Ik word er niet blij van, dat zou toch moeten met dit horloge?
0,0! Vandaar de vragen hier. Van de tot dusver verstrekte antwoorden ben ik alweer wijzer geworden, maar realiseer me dat ik nog een hoop moet leren.
Wat denken jullie van de t swiss t onderaan? Moeten die niet precies met de minuten aanduiding uitlijnen?
En de dagaanduiding staat niet precies in het midden. Was Rolex daar nog niet zo secuur in in de jaren 60?
Misschien eerst eens oefenen met de aankoop van een Seiko?
Da’s al moeilijk genoeg!
Je hebt hem dus blijkbaar al gekocht voor bijna 10K. Nu wil je dus bevestiging dat het allemaal wel meevalt en het toch een goede deal was…?
Goed punt. Ik denk dat als er ooit een duurdere aankoop volgt ik dit alleen bij een bekende dealer zou doen.
Nope, zoals gezegd heb ik hem laten schieten.
Beter… …dit is echt voor de diehard experts hier, en zeker bij Rolex reken ik mezelf daar niet toe. Ben meer van de binnenwerkjes, die beheers ik beter.
De oudjes van het HF zijn zuur van buiten, maar lief van binnen.
Aan de hand van topics zoals heb ik zelf veel geleerd en valkuilen leren herkennen.
Blijf het forum lezen en gebruik de zoekfunctie om topics met soortgelijke (maar andere voorbeelden) te vinden.
Alle wijsheid gewenst in de zoektocht naar jouw toekomstige Rolex!
Onder verwijzing naar de forumregels gelieve geen (waarde)oordelen over de verkoper en/of het verkoopplatform plaatsen. Meer info: Hier en hier.
Dank! ![]()
Dank je! Ga lekker rondneuzen inderdaad.
Overigens hoeft het voor mij niet per se een Rolex te zijn. Wel leuk als het de tand des tijds doorstaat en in de loop der jaren meer geld waard wordt.
![]()
Dan zit je bij Rolex en goud an sich en meestal wel goed ![]()
Blader gezellig eens door het blauwe deel hier… Er komen best leuke horloges voorbij…
Is de dooddoener ‘buy the seller’ al genoemd? Al is ie nog steeds waar.