André Arens (@Horloge24)

André is naast een liefhebber ook een serieuze horlogemaker, o.a. gecertificeerd voor/door Omega! Doet veel in opdracht van horlogehuizen, maar ook particulier.

Ik ben er nu twee keer geweest, één keer voor een nieuwe verstelbare sluiting van mijn Omega SMPc en vanmorgen om mijn uurwerk te laten afregelen. In beide gevallen een bijzonder leuke ervaring. Ontvangst met koffie, passie en een hoop kennis. Hij weet ook heel goed wat hij niet doet, is daar eerlijk over: Fijn. Ik vind het fascinerend en leerzaam om bij André over de schouder mee te mogen kijken. Ik kan hem van harte aanbevelen. :ok_hand:

Oh enne, André heeft ook even de duikring van mijn Tag Heuer afgehaald. Alsof 'ie al wist wat er stuk was, de palveer is onderweg en stuurt 'ie even op. Service! :sunglasses:

Ps Hij is werkzaam in 't oosten van NL, net ‘voorbij’ Almelo.

7 likes

En binnen, keurig verpakt met een korte instructie erbij ‘hoe te monteren’. Wat een feest. Dank je wel André (@Horloge24) en voor de meelezers (uit het Oosten van ons koude kikkerlandje), dit is een adres wat je niet moet vergeten als je op zoek bent naar een kundige horlogemaker met gevoel voor service. :ok_hand:

4 likes

Deze week mijn IWC Big Pilot 7 Days terug mogen ontvangen van liefhebber en horlogemaker André @Horloge24 die o.a. officieel IWC Service Center is. Ik kan niet anders zeggen dan TOP!!! :ok_hand:

Het horloge heeft een full service volgens IWC specificaties ondergaan en is in staat van bijna nieuw weer bij mij terug. Een beauty!

André is een absolute vakman en daarnaast vriendelijk in de communicatie. Verder denkt hij ook echt mee en legt zijn mening ook duidelijk uit, indien nodig ook ondersteund door foto’s. Ik ben zeer tevreden en dat wilde ik hier graag zeggen. :slightly_smiling_face:

Ik zou hem met een zeer gerust hart iedereen aanraden. Hartelijk dank André en tot een volgende keer!

PS: in het IWC only topic zal ik voor de liefhebbers binnenkort wat foto’s plaatsen van de IWC. :blush:

5 likes

André heeft mijn defecte Oris Aquis gerepareerd.
Qua kennis, communicatie en betrouwbaarheid aangeraden!!!

Bedankt André.

3 likes

Vanavond ben ik bij André op bezoek geweest om te kijken of m’n Speedmaster eventueel service nodig heeft.
Het was een gezellige en bijzonder leerzame ontmoeting.
André heeft een prachtige horloge werkplaats, het ziet er uit als een High-tech laboratorium.
We hebben heerlijk gepraat over onze horloge liefhebberij.
M’n Speedmaster die ik drie jaar geleden heb gekocht, is nu meer dan 22 jaar oud, het loopt uitstekend, maar ik vond het fijn dat André e.e.a. heeft gecontroleerd. Hij heeft me overtuigd dat ik de Speedmaster zorgeloos kan dragen en dat service voorlopig nog niet nodig is. De uitslagen op het scherm van het prachtige High-tech meet apparaat waren heel goed.
André nam de tijd voor mij en als er echt iets moet gebeuren aan een van mijn Omega’s, is hij het perfecte adres!

8 likes

Andre heeft mijn Omega Seamaster aka Peter Blake een grondige service gegeven. Ze loopt weer zuiver en ruim binnen chronometer specs. Daarnaast is ook de waterdichtheid getest. Hier en daar wat ongerechtigheden weggewerkt.
Andre is kundig, dat merk je aan alles. De professionele inrichting van zijn atelier in combinatie met zijn enthousiasme overtuigd.

Crappy foto van de patiënt

3 likes

Eergisteren ben ik bij André (@horloge24) langsgeweest. André is super aardig en vakkundig. Echt een aanrader. Erg leuk en leerzaam ook om mee te kijken terwijl aan je horloge wordt gewerkt. Bedankt voor de gezelligheid André!

2 likes