Openmaken en uurwerk bekijken?
Gebaseerd op alle berichten hiervoor vrees ik ook voor het ergste, sommige dingen komen niet precies overeen met het origineel…
De datum lijkt ook niet mooi in het midden van het venster te staan, dit gebeurt vaker met goedkopere uitlijning. De wijzers hebben zo te zien ook een iets andere lengte.
Zijn er geen meerdere generaties van hetzelfde model, waarbij de wijzerplaat etc. gewijzigd zijn over de jaren heen in kwaliteit?
Is de ruimte tussen de ribbels zelf niet ook ‘kleiner’ op het origineel, lijkt zo op deze foto’s?
Ja dat trusted seller zegt volgens mij niet zoveel?
Paar goeie foto’s zouden ook helpen. Iedereen beoordeelt nu slechte foto’s met een gerenderde foto van de TH site. Opmerking over de doos heeft me wel even naar mijn eigen doos laten kijken ()
En daar zie je wel een wereld van verschil, die doos lijkt niet echt van hoge kwaliteit
Dit zijn de huidige guidelines:
Als ze zich aan de guidelines houden wel, maar dat is wellicht niet altijd het geval.
Voor tientjeswerk op een TH bedrag zeker niet. Voor een paar honderd euro dan weer wel. Binnen de EU gelden dezelfde regels en er zijn best mogelijkheden om na te gaan bij wie je koopt.
En waarschijnlijk de render foto’s van een andere diameter. Op youtube zie ik unboxing video’s van dit horloge waar ik ook niet echt vrolijk wordt van de verpakking. Wat dat betreft is het best vergelijkbaar…
Dat is niet slim om te doen, dit is overduidelijk een replica gezien alle mismatches met het origineel. Ik denk dat je de kwaliteit van de huidige replica’s zwaar onderschat. Wellicht je meest recente aankopen eens checken?
Ik ga mee in je gedachtengang. De punten die je aanwijst zijn inderdaad niet mooi. De linker uurmarkering lijkt ook een beetje scheef. Over het algemeen is de afwerking van tag behoorlijk goed
Je zegt foto, maar je bedoeld dat het een 3D model is, en niet een foto? Zou kunnen. Je ziet op legitieme websites ook steeds verschillen, zoals verschillende afmetingen van de cycloop
De tekst 1000 ft is geel op de nepper…
Damn die had ik gewoon over het hoofd gezien.
Tja dan is t wel duidelijk.
In dit geval is het Tag logo ook anders, dus ik weet niet of je dit vergelijken kan. Verschillende bouwjaren misschien?
Komt deze van Watch Pawn shop uit Litouwen? Persoonlijk zou ik daar al niks kopen…
En deze foto dan, van hierboven. Ook gele tekst
Citaat
Citaat
Haha. Even weg en een enorme berg research. Waarvoor dank. Het ziet er idd niet goed uit. Alhoewel sommige dingen twijfel ik toch over. Zie bijvoorbeeld deze foto: ook hier lopen de ribbels niet helemaal door en de letters zijn geel… misschien openmaken de enige manier om er echt achter te komen?
De 43 mm heeft een gele tekst. De 41 mm witte.
Ik ben niet helemaal zeker vanwege de lichtinval, maar heeft jouw secondewijzer niet een verbreding aan de achterkant, zoals het hoort, of niet? Kan het vanaf de foto niet goed zien.