Beach to Boardroom is bullshit en mijn 4 andere "horlogewaarheden"

‘Blote bassie’ tot ‘keurig jassie’

7 likes

Ja hoor dan gaat het helemaal een puinhoop worden.

4 likes

haha, mooi!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

[quote=“Bauhaus, post:1, topic:80696”]
“Beach to boardroom” is bullshit;Geen enkel horloge is geschikt voor alle omstandigheden. Zo horen in een echte boardroom geen duikers met stalen banden.1 horloge voor alles is zoiets als 1 paar schoenen voor alles. [/quote]

Niet eens

Grote horloges zijn stoer, maar ook op hun retour;Veel horloges zijn gewoon te groot om jarenlang comfortabel te dragen.De echte grote horloges (45mm bijvoorbeeld), gaan steeds moeilijker verkopen.Omdat horloges tot en met 40mm vaak toch het meest prettig zijn op de lange termijn.[/quote]

Vind ik al jaren

Elke echte horlogeliefhebber heeft minimaal 1 Seiko automaat (gehad);De prijs-kwaliteit verhouding van Seiko is zo goed, dat moet je zelf ervaren hebben.Het is voor iedereen betaalbaar, dus dat mag geen belemmering zijn.[/quote]

Check

Elke echte horlogeliefhebber (die het kan betalen), heeft minimaal 1 Rolex (gehad);Rolex horloges hebben zoveel kwaliteit en zijn zo “perfect” gemaakt, dat moet je geprobeerd hebben. En als het je toch niet bevalt, bij je ‘m zo weer kwijt zonder er veel op in te leveren. [/quote]

Check

Eens

1 like

Een cliché word je niet zomaar.

1 like

…en destemeer reden voor mij persoonlijk om ze links te laten liggen :smirk:

1 like

Voor 99% van HF zal dit B2B goed gaan, denk wel als je met buitenlanders vergadert (chinezen etc) dat een deftige diver not done is.

Alle mode komt ooit weer terug, dus bijhouden en binnen x aantal jaar is het terug mode :grin:

Seiko heb ik, nog geen seiko automaat. Zal wel eens komen maar Seiko wordt wel teveel gehyped op HF.
Maar bang for buck is het zeker.

Rolex zegt me niets, koop liever iets anders. Ook iets te gehyped op HF, zoveel meer te vinden van zelfde kwaliteit.
heb ook het gevoel dat je meer de “naam” betaald ipv het horloge (zoals apple zijn i…).

Interesseert me niet wat iemand anders koopt en waarom, maar hier komt hij niet. :slight_smile:

1 like

1 like

Hier ben ik het wel mee eens (scheelt een hoop tik werk :stuck_out_tongue_winking_eye:).

1 like

Hoe kan je een topic op negeren zetten dan?

Zie op hoog directors niveau japanners wel met subs en gmt’s lopen. geen china maar soit.

1 like

Ik zie grote, dikke bicepsen maar, zeker links, geen dikke polsen.

Linksonder kun je kiezen uit volgen, negeren etc

“Beach to boardroom” is bullshit;
Dus jij past je horloge aan aan anderen omdat je bang bent dat je anders geen deal kunt maken of niet serieus genoeg overkomt? Draag lekker wat je wilt wanneer je wilt en trek je niet zoveel van anderen aan. Mensen zijn al schaapachtig genoeg.

Grote horloges zijn stoer, maar ook op hun retour;
Ik zie ze nog nergens op hun retour gaan, behalve dat je op horlogeforums binnen erg beperkte mate leest dat sommige mannen 40mm voldoende vinden. De echte grote horloges zoals de Uboat homages (TW Steel etc) lijken wel minder aandacht te krijgen, maar de fashion merken waar 99% van de wereld mee rond loopt die zijn allemaal nog gewoon hetzelfde als jaren geleden qua grootte.

Elke echte horlogeliefhebber heeft minimaal 1 Seiko automaat (gehad);
Totaal mee on-eens. Iedereen is anders en waar de een de voorkeur voor het ene merk heeft kan de ander er juist afkeur tegen hebben. Wat maar goed is ook. Niemand hoeft van mij iets te hebben gehad om te kwallifceren als een ‘echte horlogeliefhebber’, wat een onzin. Moet elke game liefhebber perse prince of persia hebben gespeeld? Moet elke autoliefhebber in een trabant hebben gereden? Iedereen bouwt zijn/haar hobby op zijn/haar eigen manier op.

Elke echte horlogeliefhebber (die het kan betalen), heeft minimaal 1 Rolex (gehad);
Onzin, je kunt er afkeur tegen hebben en dat is helemaal prima.

Een Rolex koop je als je heel weinig, of als je heel veel van horloges weet;
Ook weer onzin, iemand die wel wat van horloges weet maar niet veel kan ook een Rolex kopen.

Met andere woorden… wat een gigantische opgelegde en opdringerige onzin. Het lijkt erop dat je in hokjes denkt en je medemens weinig vrijheid geeft. Je zou zo een artikel in een fashion magazine kunnen schrijven, die gaan ook helemaal nergens over.

Wat mij betreft zijn er helemaal geen ‘horlogewaardheden’ en moet iedereen lekker doen wat ze willen doen (zolang je maar respect, waarden & normen voor anderen hebt)

2 likes

Draagt hij op die foto geen 63mm Invicta ?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

‘Your’? :triumph:

Foei!

2 likes

Helaas, dit type manager/leider zie je zelden nog en wordt ook niet meer gemaakt. Ik zie om me heen alleen maar graaiers en diggers.

Wilde het net typen. “You’re” :stuck_out_tongue: