Beste horloge aankoop 2023

Een lekker rustig jaartje is het geweest. Een paar onzin horloges eruit die ik vorig jaar had gekocht in een opwelling. Het bracht geen knoop op, maar ik werd er rustig van. En dat is ook wat waard natuurlijk.

Dit jaar zijn er maar twee horloges bijgekomen en het zijn beide Farers. Geweldig merk met een goede eigen smoel. De eerste was een Bradfield:

En die smaakte naar meer. De Stanhope II stond al heel lang op mijn lijstje, maar deze zomer mocht ik hem eindelijk verwelkomen. En ik vind het echt een plaatje! Dus dit is zeker mijn favoriet van 2023!:

19 likes

Glacial Blue Christopher Ward “The Twelve”. Voor mn 42ste verjaardag. Dat was toch wel de aankoop van 2023!.

16 likes

Mijn enige aankoop dit jaar ook mijn beste.

15 likes

Een “echte” Breitling, mooi man

1 like

Iets met roze wolk :thinking:

10 likes

lang verloren “liefde” terug gevonden :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

deze sandskx gekocht in black friday sale

11 likes

Deze twee, dus rustig aan gedaan in 2023

12 likes

Die Wendia … :ok_hand:t2:

1 like

Die Ebel is een erg leuke en aparte verschijning André. Heel mooie aanwinst.

1 like

Jaja, die DWW natuurlijk. Maar ik vind die FC ook wel heel mooi hoor. Wat meer ‘under the radar’, en zeer stijlvol.

1 like

Mooie horloges, en dan het comfort van die S100 titanium! :star_struck: De S200 was te zwaar voor mij.

Dank je wel Vincent.
Ik heb hem gekocht voor in de zomer, zit ook een originele rubberstrap bij, dus wel zo prettig.

1 like

13 likes

Hoe graag ik hier ook G-shock op had geantwoord, of citizen. Het is toch deze geworden. Mijn beste aankoop van 2023 : Garmin Instinct 2 (ook de solar, maar deze wint)

8 likes

Nu is het deze :innocent:

21 likes

Dit jaar begonnen met mijn verslaving. Mijn keuze valt met gemak op mijn Tissot PRX.

Tot over mijn oren verliefd op de band.

16 likes

Jeetje helemaal gelezen en dan geen foto’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Een foto zegt meer dan 1000 woorden.

Kan niet hoor, na zo’n lang verhaal geen foto… :woozy_face: Nu willen we het zien ook!