Leuk topic Vincent.
Vier aankopen dit jaar.
De mooiste en beste is ongetwijfeld mijn Longines Flagship Moonphase
Haha, op een jaar horlogehobby kan er soms veel gebeuren, dat verrekent soms wat, maar deze keer was mijn gevoel juist
Klasse Arjen
Omg… die wijzerplaten!!! Deze zijn zo mooi! Ongelooflijk
Oeoeoe, (te?) veel gekocht. Zitten veel pareltjes tussen en elke selectie doet de anderen tekort. Als ik dan toch moet kiezen
Nieuw gekocht en vanwege het verhaal er achter Ik ga met vakantie en kom terug met... - 48 van Plees
Modern tweedehands, billen geknepen tijdens het bieden NA: Omega De Ville Hour Vision
Vintage aankoop, eigenlijk twee

Omdat dit gewoon een goede deal was. Iedereen had hem laten liggen vanwege de ogenschijnlijk slechte staat. Een goede poetsbeurt van de plexi legde een in originele staat verkerende wijzerplaat bloot:
En dan nog een aantal parels
Klopt
Zeker niet Ferry👍🏻
Lekker hoor
Na meerdere horloges dit jaar gekocht te hebben is dit toch wel mijn beste horloge. Heerlijk dat groen!
Mooi tweetal Wouter
Das was de insteek, hoef niet echt hoor. Ik probeer me ook maar in te beelden welke in zou houden als ik de keuze moest maken met de revolver tegen mijn slaap.
Erg mooie reeks wel
Was een onrustig jaartje, ik kon de juiste maar niet echt vinden.
Eerder al eens gehad en nu gelukkig weer terug: de Sixty Five Deauville
Gewoon een redelijk eenvoudig horloge met leuke kleuren, funky nummers op de wijzerplaat en een prettige kastvorm/formaat
Zo waar
Zelfs dan kom ik tot de reeks die ik heb gepost